Gå til innhold

Lave leververider

Anbefalte innlegg

ung mamma!:)
Skrevet

Jeg fikk vite i dag at jeg har lave leververdier. To prøver som sa 10 og 7 mener jeg "kontordamen" sa. Og at det normale var mellom 10 og 45. Jeg får ikke snakke med lege før mandag. Hun sa at hun trodde ikke at jeg trengte å bekymre meg. Men det gjør jeg! Noen som vet hva det kan bety?

Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Kan komme av alt fra akoholisme og medisinbruk til rett og slett naturlige svingninger og laboratoriefeil.

ung mamma!:)
Skrevet

Kan komme av alt fra akoholisme og medisinbruk til rett og slett naturlige svingninger og laboratoriefeil.

Takk for svar. Jeg drikker ikke og tar ingen medisiner. Er det noe annet det kan tyde på da?enn feil? jeg har hatt sterke magesmerter i det siste. Derfor jeg har tatt flere tester.

Skrevet

Dert er høye leververdier som kan skyldes alkoholisme.

Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Dert er høye leververdier som kan skyldes alkoholisme.

Hm. Jaja, sånn kan det gå.

Skrevet

Jeg vet ikke hva lave leververdier betyr, men jeg vet at du ikke behøver å bekymre deg over å måtte vente til over helgen med å få svar :)

Skrevet

Jeg vet ikke hva lave leververdier betyr, men jeg vet at du ikke behøver å bekymre deg over å måtte vente til over helgen med å få svar :)

Gjest basar
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg over dette. Slike målinger på hva som er normalt er ikke 100 prosent. Noen vil være litt over og noen litt under uten at det trenger å bety noe galt. Du kan nok slappe av tror jeg. .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...