Gå til innhold

Merkelige drømmer.

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Noen ganger drømmer jeg at jeg går i kvinneklær.Andre ganger at jeg er helt eller nesten naken.Det som jeg stusser mest over er vel at jeg føler meg bekvem i disse klærene og ikke fatter hvorfor det er galt.Lange kjoler er mest behagelig,og de skal ikke ha noe belter eller noe som strammer.Men lave sko MÅ jeg ha.

Det hender også 3-6 gr i året at jeg drømmer om at jeg er sammen med min x-kone og at vi har det bra.Vi er lykkelige og ligger ofte i sengen.Hun spør gjerne om jeg har det bra,noe jeg benekter.Drømmer aldri om noen andre.

Ellers drømmer jeg ofte om barndomshjem,at jeg prater med mine døde foreldre,og at ting skjer der jeg bodde før,gjerne i barndommen.

Er det ofte slik at de fleste mennesker var mest lykkelige i barndommen? Før man ble 18 og skulle være "voksen"? Den eneste perioden etter at jeg ble voksen som har vært bra var de første 5 år jeg var gift,og etter at jeg ble 40.

Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

''Er det ofte slik at de fleste mennesker var mest lykkelige i barndommen? Før man ble 18 og skulle være "voksen"?''

Umulig å svare på, selv individuelt. Det kommer helt av på hvordan man husker og tolker det, og hvordan man ser på forskjelige ting generelt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...