Gå til innhold

Anbefalte innlegg

brus1365380511

Etter 2. syklus med pergotime er jeg gravid. Skulle hatt mensen i dag, men det har ikke kommet, isteden er det to streker på graviditetstesten. Jeg hadde liten tro på at pergo skulle virke for meg, ettersom jeg hadde regelmessig syklus med påvist eggløsning uten pillene (påvist ved blodprøve) jeg trodde jeg kanskje hadde noe i retning av tette eggledere. Men det virket! jeg er så lettet og så glad. etter nesten to år med prøving sitter spiren. Tør ikke slippe jubelen hel løs ennå, ettersom det er veldig tidig i svangerskapet. så jeg føler at ikke alt er "bankers" enda, men jeg har jo tydeligvis ikke tette eggeldere, alt fungerer og jeg er gravid!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381068-pergotime-fungerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...