Gå til innhold

Spesielt, fant baby i grøfta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest togli

Jeg er så fascinert av at bare "synet" av babyen fikk melkeproduksjonen i gang. Så viselig innrettet er altså naturen.

Kvinnen var jo høygravid og da kan sikkert mye rart skje ;)

Jeg har selv ammet i ca fem år tilsammen, og bare tanken på babyen kunne føre til at det flommet over ;) Merkelig hvordan kroppen er innrettet:)

Gjest maiapril

Veldig rørende. Heltemodig av kvinnen som ammet henne tilbake til livet. Men så ufattelig trist for denne kvinnen som måtte gi henne fra seg etter dette. Hun hadde sikkert veldig lyst til å ta henne med hjem, men kunne jo selvsagt ikke det. Babyen hadde visst kikket henne rett inn i øynene da hun leverte henne fra seg, og kvinnen hadde grått mye etter det, forståelig nok. Jeg tror jeg ville ha tenkt på dette resten av livet mitt hvis det var jeg som hadde funnet denne lille, stakkars tassen.

Og selvfølgelig også ufattelig trist for moren som følte seg tvunget til å gjøre det hun gjorde. Håper både hun og babyen kan få den beste hjelp og gjenforenes.

Veldig rørende. Heltemodig av kvinnen som ammet henne tilbake til livet. Men så ufattelig trist for denne kvinnen som måtte gi henne fra seg etter dette. Hun hadde sikkert veldig lyst til å ta henne med hjem, men kunne jo selvsagt ikke det. Babyen hadde visst kikket henne rett inn i øynene da hun leverte henne fra seg, og kvinnen hadde grått mye etter det, forståelig nok. Jeg tror jeg ville ha tenkt på dette resten av livet mitt hvis det var jeg som hadde funnet denne lille, stakkars tassen.

Og selvfølgelig også ufattelig trist for moren som følte seg tvunget til å gjøre det hun gjorde. Håper både hun og babyen kan få den beste hjelp og gjenforenes.

''Jeg tror jeg ville ha tenkt på dette resten av livet mitt hvis det var jeg som hadde funnet denne lille, stakkars tassen.''

Enig, og jeg ville lurt på hva slags liv jenta fikk resten av mitt liv.

Gjest maiapril

''Jeg tror jeg ville ha tenkt på dette resten av livet mitt hvis det var jeg som hadde funnet denne lille, stakkars tassen.''

Enig, og jeg ville lurt på hva slags liv jenta fikk resten av mitt liv.

''Enig, og jeg ville lurt på hva slags liv jenta fikk resten av mitt liv.''

Ja, jeg også. :`(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...