Gjest Missed me Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Så , da føler jeg meg helt dum igjen...andre gangen på noen mnd:(!!!!!!! Får ikke til noe føler jeg........men, hvordan vite? Jeg slo positivt ut på graviditets testen for ca noen dager siden bare, litt svakere strek men tydelig gravid.. Jeg har sittet i bil, flyttet litt..men prøvd meg på ingen tungeløft osv....har hattmye utlod i to dager, tynnt....svært tynnt..hm.......?? Og i dag følte j bare jeg mista hele gravid følelsen:((. Må jeg virkelig gå i flere uker uten å vite? Jeg har ogsåannerledes utflod i dag,ingen smerter, å ikke direkte blod...isåfall ekstremt lite...skjønner ingenting!!!! Føler jeg fortvila.......... Føler jeg har mistet-:-( igjen...(. Hva skal jeg gjørenå? Og er det mulig jeg ikke har mistet selvom det føles slik? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381071-missed-abortion/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.