Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Blir så irritert når det er stygt vær, alt blir så mye tyngre og ting er tungt nok som det er. Er det regn over hele landet nå?

Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Syns det er litt deilig og jeg, det er stille og godt, på et vis... ikke fullt av folk som har det så bra mens jeg ikke har det! :-PPP

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Syns det er litt deilig og jeg, det er stille og godt, på et vis... ikke fullt av folk som har det så bra mens jeg ikke har det! :-PPP

Men liker du ikke sitte litt ute når det er fint vær da?

Sommeren går så fort synes jeg, plutselig er det høst igjen. Kunne godt ha fått litt sol, blir litt lettere i hodet da tror jeg. Tungt og grått er det nå.

Skrevet

Men liker du ikke sitte litt ute når det er fint vær da?

Sommeren går så fort synes jeg, plutselig er det høst igjen. Kunne godt ha fått litt sol, blir litt lettere i hodet da tror jeg. Tungt og grått er det nå.

Joda, jeg liker solskinn jeg og, men sier bare at jeg finner en slags glede i dette og. Været påvirker meg lite... :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Joda, jeg liker solskinn jeg og, men sier bare at jeg finner en slags glede i dette og. Været påvirker meg lite... :)

Er jo så vått og ekkelt ute :(

Tror jeg blir påvirket av været.--

Skrevet

Er jo så vått og ekkelt ute :(

Tror jeg blir påvirket av været.--

Mange som gjør det, selv helt friske mennesker! :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Mange som gjør det, selv helt friske mennesker! :-)

Uff ja, er vel vanlig å være værsyk :(

Skrevet

Uff ja, er vel vanlig å være værsyk :(

Det kalles "værsyk" når det er snakk om friske personer. Har man en psykisk lidelse f.eks. så kan det være "sterkere"...

Gikt skal det også kunne merkes med...

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det kalles "værsyk" når det er snakk om friske personer. Har man en psykisk lidelse f.eks. så kan det være "sterkere"...

Gikt skal det også kunne merkes med...

Ja har vondt i kroppen og, og er tung i sinnet :(

Sletts ikke bra! Får bare lyst å legge meg ned. Får ta en likør og håpe på bedre tider :)

Gjest melmøll
Skrevet

Vet ikke om det regner overalt men her er utedusjen på Max styrke! Det er kjedelig. Jeg trives best ute og selv om jeg kan være ute i all slags vær ( og det finnes bare dårlige klær ikke dårlig vær osv) så er det stusselig da. Prøver å løpe ut en tur immellom bygene. Sommeren er kort, vi trenger virkelig å samle solstråler for å komme igjennom den lange vinteren.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Vet ikke om det regner overalt men her er utedusjen på Max styrke! Det er kjedelig. Jeg trives best ute og selv om jeg kan være ute i all slags vær ( og det finnes bare dårlige klær ikke dårlig vær osv) så er det stusselig da. Prøver å løpe ut en tur immellom bygene. Sommeren er kort, vi trenger virkelig å samle solstråler for å komme igjennom den lange vinteren.

Ja vi trenger sol og varme den lille tiden sommeren er her, håper det snur.

Gjest elsker regn
Skrevet

Jeg elsker regn, det gjør meg rolig.

Men helst ikke altfor mange dager i strekk, da.

Gjest Hulderen
Skrevet

Så du gleder deg over at andre ikke har det bra? Evner du å glede deg med andre?

Gjest Trenger ofte ro
Skrevet

Jeg elsker regn, det gjør meg rolig.

Men helst ikke altfor mange dager i strekk, da.

Jeg har det akkurat som deg. Jeg er veldig glad i regnvær. Har bodd en del i Bergen og det var topp!

Men når det regner sidelengs så reduseres roen ett par hakk!

Det har vært en fin dag i dag og jeg tenkte at jeg skulle ønske at jeg hadde glassvinduer på taket.

Skrevet

Så du gleder deg over at andre ikke har det bra? Evner du å glede deg med andre?

Trur ikke det!

Gjest Hulderen
Skrevet

Trur ikke det!

Stakkars, da syns jeg synd på deg.

Skrevet

Stakkars, da syns jeg synd på deg.

Fett, det var jo det jeg prøvde på, lixzom.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det var endel byger hos oss i går ja. Ser ut som det blir endel byger i dag også.

Jeg håper det er OK vær en dag, for jeg tenkte at jeg skulle grille og be naboene på besøk. Eller, jeg skal bare se på, mens sambo griller. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...