Gå til innhold

DOL-innlegg via iPad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ApplePie

Ja jeg har gitt opp å bruke Ipaden på DOL. Nytter ikke og jeg foretrekker pc min her.

Det er selvfølgelig utformingen av DOL og HTML-kodingene som ikke støtter alle plattformer. Dette burde vært helt unødvendig nå som det skal være ukomplisert å programmere for alle plattformer.

Gjest ApplePie

Det er lite sannsynlig at noen vil betale for å få en DOL-app utviklet. Det er også komplisert mtp. personvernet.

Hvorvidt folk ønsker å bruke Firefox eller Android er helt opp til dem. Jeg gir et svar, og så får de velge selv.

De har jo allerede gjort et valg! Å svare noen som eiere en iPad at de kan kjøpe et Androidbrett i stedet er i beste fall tåpelig, de har allerede gjort et valg som selvsagt innebærer mye mer enn å skulle bruke brettet til DOL.

Det finnes allerede flere apper for diverse diskusjonsfora på nett, mulig de bare er for iOS-plattformen. Hvorfor det skal være så mye verre hva personvern angår med en for diskusjonsfora på DOL kan ikke jeg skjønne. Man trenger selvsagt ikke bake inn den delen som gjelder helsespørsmål som man betaler for. En slik app kan enkelt finansieres ved at brukerne betaler for å kjøpe appen, det er gjerne små summer det er snakk om, og da pleier folk å være villige til å betale.

Gjest Hulderen

De har jo allerede gjort et valg! Å svare noen som eiere en iPad at de kan kjøpe et Androidbrett i stedet er i beste fall tåpelig, de har allerede gjort et valg som selvsagt innebærer mye mer enn å skulle bruke brettet til DOL.

Det finnes allerede flere apper for diverse diskusjonsfora på nett, mulig de bare er for iOS-plattformen. Hvorfor det skal være så mye verre hva personvern angår med en for diskusjonsfora på DOL kan ikke jeg skjønne. Man trenger selvsagt ikke bake inn den delen som gjelder helsespørsmål som man betaler for. En slik app kan enkelt finansieres ved at brukerne betaler for å kjøpe appen, det er gjerne små summer det er snakk om, og da pleier folk å være villige til å betale.

Den åpenbare betaler må jo være doktoronline selv. De er neppe tjent med at stadig færre sliter med å kunne bruke DOL pga de har anskaffet iPad.

Det er alt merkbart færre brukere her enn det var for bare få år siden.

Jeg syns det er merkelig at webmastrene her har sluttet å svare når vi etterlyser en dol-app. Tidligere (for 1-2 år siden)svarte de at det ble jobbet med saken.

Gjest ApplePie

Den åpenbare betaler må jo være doktoronline selv. De er neppe tjent med at stadig færre sliter med å kunne bruke DOL pga de har anskaffet iPad.

Det er alt merkbart færre brukere her enn det var for bare få år siden.

Jeg syns det er merkelig at webmastrene her har sluttet å svare når vi etterlyser en dol-app. Tidligere (for 1-2 år siden)svarte de at det ble jobbet med saken.

Enig med deg! Jeg *vet* at mange utviklere etterlyser ideer til apper folk mener er interessante og nyttige. Det burde være en enkel sak for de som drifter DOL å finne ut av det - om de ville. Det *er* flere og flere som bruker nettbrett, og i hovedsak fremdeles iPad. Men jeg mener altså at om kostnadene blir så enorme, så kan man f.eks. ta betalt for appen, de fleste syns 11 kroner er overkommelig.

At webmaster velger å overse spørsmål om app sier kanskje sitt om hvor interesserte de er i å beholde brukerne sine.

Annonse

Gjest Hulderen

Enig med deg! Jeg *vet* at mange utviklere etterlyser ideer til apper folk mener er interessante og nyttige. Det burde være en enkel sak for de som drifter DOL å finne ut av det - om de ville. Det *er* flere og flere som bruker nettbrett, og i hovedsak fremdeles iPad. Men jeg mener altså at om kostnadene blir så enorme, så kan man f.eks. ta betalt for appen, de fleste syns 11 kroner er overkommelig.

At webmaster velger å overse spørsmål om app sier kanskje sitt om hvor interesserte de er i å beholde brukerne sine.

''At webmaster velger å overse spørsmål om app sier kanskje sitt om hvor interesserte de er i å beholde brukerne sine.''

Jeg tenker i samme baner :-)

Dessuten er jeg enig i at å betale 11 kr for en app er overkommelig, det ville jeg gjort uten å nøle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...