Gjest pokker Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg har alltid vært trofast i de forholdene jeg har vært i, og dette holdt i 12 år i mitt nåværende. På en guttetur til utlandet skulle dette dessverre endre seg. Etter mye drikke og diverse erotiske show endte flere av gutta opp med noen gledespiker(unge europeiske). Det ble brukt kondom, og selve seansen varte ikke lenge da ting plutselig gikk opp for meg hva jeg drev med. De påfølgende dagene gikk jeg med kjempeangst for både det ene og det andre, og med en gang jeg kom tilbake gikk jeg til legen(ikke fastlegen) for sjekk. Ble der fortalt at kjønnssykdommer ikke kom før etter 10 dager, og en HIV-test først kunne gi svar mange uker senere. Jeg gikk til en annen lege(ikke fastlegen nå heller) etter 3 og 1/2 uke for ny test og den ble negativ på både klamydia/gonore og HIV. I løpet av denne perioden følte jeg meg litt redusert med halsvondt i ca 2 uker. Nå har det gått 9 uker siden hendelsen, og jeg sliter fortsatt med angsten for HIV. Jeg har hatt vondt i halsen den siste uken(svelget) og ser at tungen har et hvitt lag på seg innerst. Har unngått å ha sex med min kone i løpet av denne perioden, men nå begynner hun å lure på hvorfor jeg styrer unna henne. Jeg tenker på dette hele tiden og angrer så det gjør vondt i kropp og sjel. Jeg tenker det aller verste og ser for meg scenarioer der en ny prøve er positiv. Nå skal det sies at jeg var sikker på at jeg hadde klamydia da jeg mente at jeg hadde flere av symptomene. Fra før har jeg en lang rekke med innbilte kreft-sykdommer... Nå er jeg så sliten og redd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381097-angst-for-hiv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Muligheten for at du har HIV er svært liten så lenge du brukte kondom. Det er jo de som har sex med HIV smittede flere ganger uten kondom over lengre tid som heller ikke blir smittet. Nå skal det sies at det kan være nok med en gang. Grunnen til at du føler deg dårlig er angsten for at du er syk. Hadde du blitt overbevist om at du er frisk hadde du kommet deg med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381097-angst-for-hiv/#findComment-3357618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.