Gå til innhold

Hvitløksbrød :-/

Anbefalte innlegg

Gjest Hvitløken

Det har jeg dilla på nå. Kunne det ikke vært noe sunnere? Typisk.. Venner mister jeg vel også etterhvert, med den ånden hehe.

Men sånn er det altså nå. Så får gjøre det beste utav det. Hvitløksbrød MED tilbehør resten av uka!

Hva er DITT favorittmåltid som inkluderer hvitløksbrød?

(Og, jo, må jo bare spørre tilslutt. HVOR usunt er hvitløksbrød, sånn med tanke på kalorier..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381103-hvitl%C3%B8ksbr%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Why are they feeding me?

Hun mener nok disse som er avsindig gode, og som har masse smør mellom skivene.

Aww... :-/

Får litt mer kontroll på det om man lager selv, da. Trenger ikke bli så ille. Da kan man fint spise hvitløksbrød til frokost, middag og kveld! :-)

Gjest Shira :o)

Gode supper. En god lasange.

Hva med å ha grove rundtstykker, så kan du lage ditt eget hvitløksmør? Uansett er det jo helst at det blir mye fint brød som ikke er helt bra i lengden, så bytte ut med grovt og heller smøre på hvitløksmøret selv.

Eller bake med hvitløk i deigen? Jeg har det i pizzadeig, da bruker jeg også fullkornshvetemel.

Annonse

Gjest Elextra

Hvorfor er det så usunt? Trodde hvitløk var veldig bra, jeg. Kommer kanskje an på hvor fint/grovt brødet er, og hvor mye smør man har på...

''Hvorfor er det så usunt? Trodde hvitløk var veldig bra, jeg.''

Det er jo ikke hvitløken i hvitløsbrødet som er så usunn og fetende, det er snarere alt smøret. Og det er jo dette som gjør dem så gode også, de ville neppe være like gode med bare hvitløk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...