Gå til innhold

Oppussing, konsulent

Anbefalte innlegg

Gjest ti tusen tommeltotter

Oppussingsprosjektet mitt har strandet! Jeg har flere halvferdige rom i leiligheten min som jeg rett og slett trenger hjelp til å få skikk på. Finnes det noen slags konsulent eller lignende som kan hjelpe meg til å koordinere bestilling og behov for elektriker, snekker, maler osv? Jeg ønsker ikke noen som skal hjelpe til med farger og interiør, men en som har kontakter som kan utføre selve oppussingen.

Noe av arbeidet har jeg gjort selv med god hjelp, men hjelpen har av forskjellige årsaker ikke mulighet til å hjelpe meg lenger. Det betyr at jeg har f.eks en vegg som er halvferdig (satt opp selv). Jeg har også en del materialer liggende. Jeg trenger altså fagfolk til å få gjort jobben og helst en som kan koorinere alt sammen, da jeg ikke vet i hvilken rekkefølge jeg trenger å kalle inn folk f.eks. Litt kjedelig å bestille en elektriker som ikke kan gjøre noe før en snekker har gjort sin jobb.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381107-oppussing-konsulent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med et snekkerfirma.

De vet hvilken rekkefølge ting skal gjøres i. Da vi pusset opp her, hadde vi inne en snekker som drev for se selv, men som jobbet hvitt og har jobbet som snekker hele livet sitt. Han så hva som skulle gjøres, estimerte hvor lang tid det skulle ta og sa at vi enten skulle skaffe for eksempel elektriker til den og den datoen, eller han kunne ordne dette for oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381107-oppussing-konsulent/#findComment-3357733
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...