Gå til innhold

Pleace hjelp meg med noen svar noen!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærevenemeg

Skjønner ikke at jeg skal ha det så ubegagelig. Vært leeeenge hos leger i dag, sykehus osv. Fordi de lurte på om j hadde abortert eller kom til å abortere....det blir isåfall fjerde gangen:( men nå er jeg sendt hjem igjen, ligger her, å vrir meg..ømt å vondt allt, kvalm, enda j mulig ikke burde være det?? Skjønner ingenting,må bare vente å se.kjennes ut som om j har forstoppelse eller at aborten er i gang, men det er tredje dagen nå,,,,så det burde vel ha begynt om det er slik? Tørs ikke ta smertestillende, kan jeg det da? J har så vondt opp i ryggen,forran på magen, overallt....og i rumpa.....har noen klumper i rumpa...merkelig. Som tre fire store såre vonde kløende betennte kviser langt utenfor anus. Forstår ikke........:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381118-pleace-hjelp-meg-med-noen-svar-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har blødninger eller menskrampe-liknende smerter, er det vel ingenting som tyder på at du er i ferd med å abortere.

Kan du få tatt HCG-målinger, slik at de ser om verdiene stiger slik de bør på dette stadiet? Det er omtrent det eneste som kan gi noen signaler så tidlig.

Om kort tid kan de ta UL for å se etter hjerteslag. Får du kontatert det, er det (vanligvis - men du har en forhistorie som selvfølgelig gjør det litt ekstra spennende) statistisk sett sannsynlig at det vil gå bra.

Forsøk å ta det med ro (vet det er lett å si), det er dessverre lite du annet kan gjøre akkurat nå.

Ønsker deg lykke til og krysser fingrene - for nøyaktig 14 år siden var jeg i en liknende situasjon. Resultatet var nettopp innom her og hentet utstyr for å sove hos en fotballkompis ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...