Gå til innhold

Hvordan får du natten til å gå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest zzzzzzzzzzzzzznorker snart

Ved å sove :)

Nå sov jeg faktisk i stad, men ble tvunget opp av min mann som har snudd døgnet og kjedet seg... zzzzzz

men tror jeg går og køyer, for straks jeg hadde stått opp gikk han og la seg. Morsomt :)

Annonse

Gjest Soviro

Ved å sove :)

Nå sov jeg faktisk i stad, men ble tvunget opp av min mann som har snudd døgnet og kjedet seg... zzzzzz

men tror jeg går og køyer, for straks jeg hadde stått opp gikk han og la seg. Morsomt :)

Morsomt? Seriøst? Jeg hadde blitt rasende forbannet om mannen min hadde vekket meg midt på natten bare fordi han kjedet seg..for så å legge seg like etterpå, når jeg hadde våknet til. Hvorfor aksepterer du en så egoistisk handling?

Gjest zzzzzzzzzzzzzznorker

Morsomt? Seriøst? Jeg hadde blitt rasende forbannet om mannen min hadde vekket meg midt på natten bare fordi han kjedet seg..for så å legge seg like etterpå, når jeg hadde våknet til. Hvorfor aksepterer du en så egoistisk handling?

Morsomt var ironisk ment :D

Gjest mange ting å gjøre egentlig

Hvis jeg er våken

*Leser jeg

*Hører på radio/tv

*Drar og fisker - det er god greie, var ute til 03 i natt, la meg(vred meg endel i senga så kl ble vel 04) og oppe i god form kl 08

*og sist men ikke minst bruker jeg noen timer på søvn hver natt(så sant formen "tillater" det)

Gjest Kayia

Har det motsatt av deg, syns det å sitte opp og lese, se en film eller bare småjobbe med noe er gull. Siden jeg skal opp om tidlig MÅ jeg imidlertid legge meg og sover heldigvis godt. Hdde jeg hatt det som deg (og atpåtil kjedet meg) ville jeg sprenstreks bedt om innsovingstabletter evt annen hjelp. Altså fastlegen neste.

Annonse

Gjest Why are they feeding me?

Har det motsatt av deg, syns det å sitte opp og lese, se en film eller bare småjobbe med noe er gull. Siden jeg skal opp om tidlig MÅ jeg imidlertid legge meg og sover heldigvis godt. Hdde jeg hatt det som deg (og atpåtil kjedet meg) ville jeg sprenstreks bedt om innsovingstabletter evt annen hjelp. Altså fastlegen neste.

Therin lies the problem... jeg har noe som heter Truxal jeg kan ta ved søvnmangel. Det hadde jeg gjort forut for dette, kvelden før. Men hangoveren var av en annen verden, så _denne_ natta var jeg ikke trøtt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...