Gjest melmøll Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg tror absolutt hun har sjanse for å møte en mann. Men om hun ønsker et langvarig forhold må hun være 100% ærlig på sin situasjon. Og da møter hun kanskje en annen type mann enn den som hun ville passet sammen med hvis hun var frisk? F.eks så gikk hun kanskje mye ut som frisk og passet med en utadvendt og sosial mann, men som syk orker hun kanskje ikke så mye og da er det hyggeligere med en mann som liker å kose seg hjemme? Hvis jeg skulle vært sammen med en som var uføretrygdet så hadde det vært viktig for meg at han fulgte vanlig døgnrytme og familiens rutiner. Det jeg ville se etter av egenskaper er at det er en som gjerne vil, en som tar ansvar for sitt liv, uansett hvor dårlig man er kan man sette seg mål. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381177-uf%C3%B8retrygdedes-sjans-p%C3%A5-partner/page/2/#findComment-3358922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.