huuff Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvordan kan noen såre, svike og gå bak ryggen på noen som man er svært glad i? Så villig som huuff var til å bedra eksen og klar til å kaste seg i en annens armer ved dennes minste vink, så var det ikke mye "glad i" følelser til stede. Han har også noen "lik" i skapet. Vi ble sammen altfor unge - uten at det er noen unnskyldning altså. Men det er i motgang man ser hvem som er "bra" Han merket endring hos meg da jeg holdt på m HAN og ble mye mer deltakende i meg og mitt liv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381185-mannen-vil-ikke-ha-sex/page/6/#findComment-3401270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvordan kan noen såre, svike og gå bak ryggen på noen som man er svært glad i? Så villig som huuff var til å bedra eksen og klar til å kaste seg i en annens armer ved dennes minste vink, så var det ikke mye "glad i" følelser til stede. Jeg kan ikke svare for henne, så det blir bare gjetning. Fordi hun ikke greide å kontrollere de andre følelsene og fordi han også hadde vært utro? Slik jeg har forstått henne, levde de hvert sitt liv på den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381185-mannen-vil-ikke-ha-sex/page/6/#findComment-3401274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Han har også noen "lik" i skapet. Vi ble sammen altfor unge - uten at det er noen unnskyldning altså. Men det er i motgang man ser hvem som er "bra" Han merket endring hos meg da jeg holdt på m HAN og ble mye mer deltakende i meg og mitt liv. Jeg så ikke først at du hadde svart selv :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381185-mannen-vil-ikke-ha-sex/page/6/#findComment-3401275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er også spent på å høre hva terapauten sier. Vedkommende er psykolog, ikke sant? Kanskje du dessuten skal ta opp hvordan du generellt føler deg? Jeg syns mange av dine innlegg tyder på at kjærlighetssorgen har resultert i depresive tendenser, og det er ikke et godt utgangspunkt for deg og din eks. Det var faktisk en veldig god time - liker mye bedre å komme på kvelden. Han sier han muligens tar feil ifht hvorvidt jeg er deprimert eller ikke. Han ser jeg har det verre enn for et år siden og at jeg har kjørt meg helt fast. Men han ser (dessverre) at jeg glimter til hver gang HAN nevnes - det merker jeg ikke selv. Vil jeg skal tenke på å ev bruke wellbutrin en periode. Jeg er veldig imot tabl, så skal seriøst trene og spise sunt til neste gang og se om det i seg selv hjelper. Var veldig klar ifht at jeg må analysere hvilke behov jeg trenger og hvilke behov jeg kan tilfredsstille ifht min eks ønsker. Han synes også vi som par trenger hjelp - noe som for eks er helt uaktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381185-mannen-vil-ikke-ha-sex/page/6/#findComment-3402111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det var faktisk en veldig god time - liker mye bedre å komme på kvelden. Han sier han muligens tar feil ifht hvorvidt jeg er deprimert eller ikke. Han ser jeg har det verre enn for et år siden og at jeg har kjørt meg helt fast. Men han ser (dessverre) at jeg glimter til hver gang HAN nevnes - det merker jeg ikke selv. Vil jeg skal tenke på å ev bruke wellbutrin en periode. Jeg er veldig imot tabl, så skal seriøst trene og spise sunt til neste gang og se om det i seg selv hjelper. Var veldig klar ifht at jeg må analysere hvilke behov jeg trenger og hvilke behov jeg kan tilfredsstille ifht min eks ønsker. Han synes også vi som par trenger hjelp - noe som for eks er helt uaktuelt. Så bra. Men du, så mye som dere investerer - hvorfor i all verden vil han ikke ha hjelp av feks familievernkontoret? Har han erfaring med dette, eller bare sterke fordommer? Var hos tannlegen forrige uke forresten og leste en spørsmål/ svar-spalte i et svært gammelt blad som fikk meg til å tenke på deg, så jeg knipset et bilde av svaret. Terapauten anbefale en kvinne som hadde tre beilere følgende: '' '' "Valg av partner er jo mer eller mindre styrt av fornuft. Som kjent spiller følelser en ikke uvesentlig rolle. Følelser er det vanskelig å kontrollere og influere. Når det kommer til det fornuftige valget, kan det lønne seg å gå systematisk til verks. Tenk gjennom følgende: Kartlegg dine behov. Vær ærlig mot deg selv. Ikke tenk på alt du "burde" se etter, men fokuser på det DU vil ha i livet. Ikke tenk på om dine ønsker er overfaltiske eller "riktige". Hva slags forhold er du ute etter? Er du på utkikk etter livsledsager, faren til dine barne eller ønsker du på kortere sikt å nyte det livet kan by på av spenning og lidenskap? Hvilken rolle skal denne partneren spille i livet ditt? Tenk gjennom tidligere forhold også. Hva har vært bra? Hva har du savnet? Hvorfor gikk det ikke lenger? Hvordan vil det du savnet ivaretaes av den du nå vurderer? Prøv også å forestill deg hvordan forholdet deres er om 10-20 år. Hvem er du lykkelig med, og hvorfor? Skriv tilslutt ned 10 positive og 10 negative ting ved dine beilere. Hvem virker mest passende i forhold til dine ønsker og behov?" '' '' Syns dette var fornuftige spørsmål jeg tror også du kan nytte av å tenke ordentlig over, og sette på papiret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381185-mannen-vil-ikke-ha-sex/page/6/#findComment-3402124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Så bra. Men du, så mye som dere investerer - hvorfor i all verden vil han ikke ha hjelp av feks familievernkontoret? Har han erfaring med dette, eller bare sterke fordommer? Var hos tannlegen forrige uke forresten og leste en spørsmål/ svar-spalte i et svært gammelt blad som fikk meg til å tenke på deg, så jeg knipset et bilde av svaret. Terapauten anbefale en kvinne som hadde tre beilere følgende: '' '' "Valg av partner er jo mer eller mindre styrt av fornuft. Som kjent spiller følelser en ikke uvesentlig rolle. Følelser er det vanskelig å kontrollere og influere. Når det kommer til det fornuftige valget, kan det lønne seg å gå systematisk til verks. Tenk gjennom følgende: Kartlegg dine behov. Vær ærlig mot deg selv. Ikke tenk på alt du "burde" se etter, men fokuser på det DU vil ha i livet. Ikke tenk på om dine ønsker er overfaltiske eller "riktige". Hva slags forhold er du ute etter? Er du på utkikk etter livsledsager, faren til dine barne eller ønsker du på kortere sikt å nyte det livet kan by på av spenning og lidenskap? Hvilken rolle skal denne partneren spille i livet ditt? Tenk gjennom tidligere forhold også. Hva har vært bra? Hva har du savnet? Hvorfor gikk det ikke lenger? Hvordan vil det du savnet ivaretaes av den du nå vurderer? Prøv også å forestill deg hvordan forholdet deres er om 10-20 år. Hvem er du lykkelig med, og hvorfor? Skriv tilslutt ned 10 positive og 10 negative ting ved dine beilere. Hvem virker mest passende i forhold til dine ønsker og behov?" '' '' Syns dette var fornuftige spørsmål jeg tror også du kan nytte av å tenke ordentlig over, og sette på papiret Takk for at du tenkte meg meg Jeg skal lese det nøye. Vi gikk til samtale to ganger, men så ville han ikke mer. Vi kom jo aldri mer enn til å fortelle hva som hadde skjedd ifht HAN. Han er generelt ikke særlig glad i å involvere andre. Det er jo heller ikke lett å snakke om at noen fysiske følelser mangler med andre til stede for han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381185-mannen-vil-ikke-ha-sex/page/6/#findComment-3402373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Så bra. Men du, så mye som dere investerer - hvorfor i all verden vil han ikke ha hjelp av feks familievernkontoret? Har han erfaring med dette, eller bare sterke fordommer? Var hos tannlegen forrige uke forresten og leste en spørsmål/ svar-spalte i et svært gammelt blad som fikk meg til å tenke på deg, så jeg knipset et bilde av svaret. Terapauten anbefale en kvinne som hadde tre beilere følgende: '' '' "Valg av partner er jo mer eller mindre styrt av fornuft. Som kjent spiller følelser en ikke uvesentlig rolle. Følelser er det vanskelig å kontrollere og influere. Når det kommer til det fornuftige valget, kan det lønne seg å gå systematisk til verks. Tenk gjennom følgende: Kartlegg dine behov. Vær ærlig mot deg selv. Ikke tenk på alt du "burde" se etter, men fokuser på det DU vil ha i livet. Ikke tenk på om dine ønsker er overfaltiske eller "riktige". Hva slags forhold er du ute etter? Er du på utkikk etter livsledsager, faren til dine barne eller ønsker du på kortere sikt å nyte det livet kan by på av spenning og lidenskap? Hvilken rolle skal denne partneren spille i livet ditt? Tenk gjennom tidligere forhold også. Hva har vært bra? Hva har du savnet? Hvorfor gikk det ikke lenger? Hvordan vil det du savnet ivaretaes av den du nå vurderer? Prøv også å forestill deg hvordan forholdet deres er om 10-20 år. Hvem er du lykkelig med, og hvorfor? Skriv tilslutt ned 10 positive og 10 negative ting ved dine beilere. Hvem virker mest passende i forhold til dine ønsker og behov?" '' '' Syns dette var fornuftige spørsmål jeg tror også du kan nytte av å tenke ordentlig over, og sette på papiret Skriver mens jeg er på jobb, så her ble det noen språklige feil, gitt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381185-mannen-vil-ikke-ha-sex/page/6/#findComment-3402374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.