Gå til innhold

Siktet for å ha lagt grisehode ved moské

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SQIpp

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/16500-kroner-i-boeter-til-fuck-for-forest-3533312.html

Jeg skjønner ikke problemet. Disse kristne er altfor nærtagende.

Ja disse religiøse har alvorlig personforstyrrelse alle sammen. NHD hva slags diagnose vil du gi religiøse?

Ja disse religiøse har alvorlig personforstyrrelse alle sammen. NHD hva slags diagnose vil du gi religiøse?

Ja, man må vel være psyk for å reagere på gravskjending?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7096298

====

Religionsfrihet er nedfelt i den norske grunnloven.

Med vennlig hilsen

Gjest SQIpp

Ja, man må vel være psyk for å reagere på gravskjending?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7096298

====

Religionsfrihet er nedfelt i den norske grunnloven.

Med vennlig hilsen

Er forskjell på å skjende de døde og de etterlatte, og det å reagere på Fuck for forest.

Annonse

Mrs. Wallace

Er forskjell på å skjende de døde og de etterlatte, og det å reagere på Fuck for forest.

Det er også en forskjell på å forfekte ytringfrihet og sine egne verdier og på å pisse på andres tro og verdisett.

Min frihet slutter der din begynner. Og vise versa.

Når dette betyr så inderlig for de det angår, så har jeg ett spørsmål : hvorfor i all verden gjøre noe slikt ?

Likeså, hvorfor lage karikaturtegninger av Mohammed, når det provoserer så til de grader ?

Er det utelukkende for å skape enda mer ufred i verden, eller finnes der en fetish for dette som ikke er kartlagt enda ?

Gjest togli

Når dette betyr så inderlig for de det angår, så har jeg ett spørsmål : hvorfor i all verden gjøre noe slikt ?

Likeså, hvorfor lage karikaturtegninger av Mohammed, når det provoserer så til de grader ?

Er det utelukkende for å skape enda mer ufred i verden, eller finnes der en fetish for dette som ikke er kartlagt enda ?

Et godt spørsmål.... Det minner om barnslige ertefakter.. Kjenner det igjen hos mine tre barn som er hjemme og har sommerferie nå ;)

Et godt spørsmål.... Det minner om barnslige ertefakter.. Kjenner det igjen hos mine tre barn som er hjemme og har sommerferie nå ;)

Det handler om_en_ting, og det er totalt mangel på respekt for andre mennesker, og deres syn.

Man kan mene det ene og det andre om de forskjellige religioner, men respekten bør man ha.

Å pisse på noen slik som dette ganger absolutt ingen.

Gjest togli

Det handler om_en_ting, og det er totalt mangel på respekt for andre mennesker, og deres syn.

Man kan mene det ene og det andre om de forskjellige religioner, men respekten bør man ha.

Å pisse på noen slik som dette ganger absolutt ingen.

Enig med du!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...