Gå til innhold

Stor forskjell på saksbehandlere hos NAV

Anbefalte innlegg

Gjest Zircus

Den forrige jeg hadde var lite hyggelig, mens den jeg har nå er verdens hyggeliste person. Hun kom med et forslag om å begynne på en plass hvor det er sosialt samvær også for rusmisbrukere. Hvor fellesskapet betyr mest. Gleder meg kjempemasse til å begynne der. Kanskje jeg får meg en venn, eller venner der. Det hadde vært fantastisk.

Fortsetter under...

Jeg har blitt kastet fra den ene saksbehandleren etter den andre og alltid følt meg som en pest og plage. Hun jeg har nå er søt, men jeg regner med at hun har sett papirene mine og vet hvordan det ligger an. Det er ikke godt å være i navsystemet!

Gjest Shira :o)

Ja, jeg har opplevd forskjell. Jeg har hatt greie saksbehandlere, men noen har vært klin umulig å få tak i, dermed blir det også dårlig samarbeid.

Har akkurat fått en ny og vi hadde veldig god dialog, det var tid til alle spørsmål, både mine og saksbehandler. Slik kan vi finne en vei som er mulig å gå.

Lykke til, håper du får det trivelig og ar god utbytte av det! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...