Gå til innhold

Kamphunder skadet 2-årig barn

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Asperger??haha.Da har jeg hørt det og.

Betyr det at du ikke har asperger? Hva er da grunnen til at du ikke ser/vet at menneskeliv har større verdi enn dyreliv?

Har du hatt en oppvekst med kalde foreldre, uten søsken og venner, men med kjæledyr?

Fortsetter under...

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• meg__123!

29

• Mrs D

24

• Angustia

3

Mest aktive i denne tråden

Betyr det at du ikke har asperger? Hva er da grunnen til at du ikke ser/vet at menneskeliv har større verdi enn dyreliv?

Har du hatt en oppvekst med kalde foreldre, uten søsken og venner, men med kjæledyr?

Gud så feil du kan ta altså :)

Når en person sier at hunden er dens beste venn og blir like berørt hvis den blir bitt om en unge hadde blitt det, så skjønner jeg det !

Tror ikke folk som ikke eier dyr kan sette seg inn i slikt.

Gud så feil du kan ta altså :)

Når en person sier at hunden er dens beste venn og blir like berørt hvis den blir bitt om en unge hadde blitt det, så skjønner jeg det !

Tror ikke folk som ikke eier dyr kan sette seg inn i slikt.

Du har ikke svart på om du har barn.

Nei jeg har ikke barn.

Men jeg har hatt hund siden jeg var liten.

Du har ingen av delene. Eller?

''Nei jeg har ikke barn. Men jeg har hatt hund siden jeg var liten. Du har ingen av delene. Eller? – meg__123!''

Nettopp, du har ikke barn. Så hvordan kan du da argumentere for noe, når du trekker inn at jeg ikke har hund?

Nei, jeg har verken hund eller barn, og jeg er derfor åpenbart mer "nøytral" enn deg som har en av delene.

Annonse

''Nei jeg har ikke barn. Men jeg har hatt hund siden jeg var liten. Du har ingen av delene. Eller? – meg__123!''

Nettopp, du har ikke barn. Så hvordan kan du da argumentere for noe, når du trekker inn at jeg ikke har hund?

Nei, jeg har verken hund eller barn, og jeg er derfor åpenbart mer "nøytral" enn deg som har en av delene.

Jeg kan hvertfall forstå den personen som sier at hunden er dens bestevenn og blir like berørt om den hadde blitt bitt.

Forstå det eller ei =)

Gjest Ericser

bare det at du sier det er ... grotesk!

Skjønner du ikke har hatt et særlig nært forhold til hunden(e) dine siden du har barn også. Man vil alltid sette barn høyere enn hunden, men for meg som aldri har hatt barn setter jeg hunden like høyt som du setter barna dine.

Skjønner du ikke har hatt et særlig nært forhold til hunden(e) dine siden du har barn også. Man vil alltid sette barn høyere enn hunden, men for meg som aldri har hatt barn setter jeg hunden like høyt som du setter barna dine.

''Man vil alltid sette barn høyere enn hunden, men for meg som aldri har hatt barn setter jeg hunden like høyt som du setter barna dine.''

Det gjør du helt sikkert ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...