Gå til innhold

Mann 45 år helt fjern.

Anbefalte innlegg

Gjest Ei lita jente

Jeg har over ett halvt års tid hatt endel kontakt med en mann. Her forleden sto jeg og pratet med en kolega ett like stykke unda der han sto og snakket med en bekjent av meg. Min bekjent fortalte meg i ettertid at da mann(45) så meg, fikk han ikke kontakt med mann(45). Han ble helt fjern og hørte ikke etter hva bekjenten min fortalte på en ganske god stund.

Er dette en merkelig oppførsel av en mann på 45 år? Eller er dette normalt (ikke unormalt) også for godt voksene menn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381239-mann-45-%C3%A5r-helt-fjern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''Er dette en merkelig oppførsel av en mann på 45 år? Eller er dette normalt (ikke unormalt) også for godt voksene menn?''

Menn i alle aldre kan nok bli stående som fjetret når de ser en vakker jente/kvinne :-). Det behøver ikke bety at de tenker å foreta seg noe eller er farlige på noen som helst måte.

Gjest Ei lita jente

''Er dette en merkelig oppførsel av en mann på 45 år? Eller er dette normalt (ikke unormalt) også for godt voksene menn?''

Menn i alle aldre kan nok bli stående som fjetret når de ser en vakker jente/kvinne :-). Det behøver ikke bety at de tenker å foreta seg noe eller er farlige på noen som helst måte.

jeg var kanskje litt uklar når jeg skrev at jeg hadde endel kontakt. med det menner jeg at vi har sittet flere kvelder å drukket kaffe, snakker ofte sammen på telefon. Gjerne en time eller to. Jeg tolket reaksjonen hans som at han har endel følelser for meg. Men så ikke for meg at en godt voksen mann kan "miste" kontrollen slik. Men det har vel gjerne ingen ting med alder å gjøre. ;) Syns det var litt søtt, samtidig så var det litt merkelig. Jeg liker han godt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...