fortvilt 40 år kvinne Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 nå har jeg vært i syden med barna, har skrevet en del sms og det er på godt og vont... men greide ikke å la vær. i dag har jeg sjekket dataen hans og han har bestilt seg tur til der hun bord hun som jeg hadde mistanke om han hadde et forhol til. når jeg konfererte han med dette og jeg var sint. kom vi i en diskusjon der han tor i meg, men det er ikke rart jeg dro han til det ytterste. etterpå roat han dette ned og vi satt oss og snakke sammen. men han er usikker enda på det han vil. han sier han skal dra til timen hos familieterapi men er redd det ikke ordner noe, men om det gjør det avbestiller han turen til henne. han er drat bort i helgen og sier han skal prøve å finne ut om det er vits og prøve og finne noen grunner... kan jeg sende han en sms om grunnene til at vi skal fortsette dette, eller skal jeg la han selv finne grunner, jeg har jo selvsakt 1000 grunner som han har hørt før siden jeg vi at vi skal prøve...hva er det beste å gjøre i denne sitvasjonen? jeg tror han har gått på en smell tror han er veldig sliten av og ha det slikt men siden han er veldig sta og egen og har vansker med å komme tilbake på det han har sakt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381243-forvirret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg tror at du skal vende fokuset bort fra den mannen og over på deg selv. Hva er det som gjør at du kjemper så hardt for denne mannen som behandler deg så dårlig at han tar fatt i deg? Jeg oppfatter av innlegget ditt at han har fysisk gått til angrep på deg, og at du tar på deg skylda fordi du "provoserte" ham med å forlange en forklaring på at HAN har gjort noe feil? Det virker for meg som om du ikke bare skal fikse et forhold mellom dere to, du skal i tillegg reparere ham. Det kan jeg fortelle deg med det samme at du aldri vil kunne klare. Han er en mesterlig manipulator som juger og er voldelig. Kom deg vekk.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381243-forvirret/#findComment-3358985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fortvilt 40 år kvinne Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg tror at du skal vende fokuset bort fra den mannen og over på deg selv. Hva er det som gjør at du kjemper så hardt for denne mannen som behandler deg så dårlig at han tar fatt i deg? Jeg oppfatter av innlegget ditt at han har fysisk gått til angrep på deg, og at du tar på deg skylda fordi du "provoserte" ham med å forlange en forklaring på at HAN har gjort noe feil? Det virker for meg som om du ikke bare skal fikse et forhold mellom dere to, du skal i tillegg reparere ham. Det kan jeg fortelle deg med det samme at du aldri vil kunne klare. Han er en mesterlig manipulator som juger og er voldelig. Kom deg vekk.. nei han er ikke slik sier selv han aldri har lakt sin hand på en dame.. og har aldri vært voldelig før..... jeg greier ikke å kutte han ut, han er ikke seg selv i denne sitvasjonen... vet det beste er å la han være men jeg kjenner han litt og trur han trenger litt press fra meg å. siden han er så egen å ikke vil gå til bake på ting som han har sakt før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381243-forvirret/#findComment-3359225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.