Gå til innhold

Ja, da er enda en tråd slettet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

36

• mrxx

22

• Mrs D

20

• Louis Cyphre

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest hjelp til hukommelsen

Nei, det har jeg ikke gjort "mye".

Over de siste 14 årene så har det nok fremkommet hvor jeg har bodd (det er naturlig at det nevnes i diskusjoner), og jeg har blitt spurt hva jeg jobber med, men det er ikke noe unormalt.

Men når du fremsetter påstanden ''Er det noe du har gjort mye, så er det nettopp å trekke frem alle stedene du har bodd, og utdannelsen din. '' så bør du kunne dokumentere det.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1479896

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4385441

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4444569

Dette er bare noen få eksempler, hvis du trenger mer hjelp til å huske så kan du bruke søkfunksjonen.

Gjest Nord og ned.

Men hadde du taklet at han brukte slike ord om deg? Jeg spør ikke for å kverulere, men blir litt forvirra av dobbeltbudskapene dine;)

Hypotetisk stråmannsargumentasjon. Hvorfor skulle noen andre enn Sør skrive masse nedsettende dritt (om angivelig støtte til massemord etc.) til maiapril?

Joda, det er helt sikkert flest "venstrevridde", jeg har aldri heller forfektet noe annet. Men det er noe helt annet enn at venstresida har kuppa akademima, med påfølgende nødvendighet for antiintellektualisme.

Harald Eia er så dum at han burde fratas diplomet sitt.

''Harald Eia er så dum at han burde fratas diplomet sitt.''

Eia er en modig og smart mann som tør stille spørsmål om vedtatte "sannheter".

Gjest ekstreme dolere

Ja, syns slike ekstreme dolere burde vært kastet ut,

man bør holde seg til sak - ikke person.

Det går an å føre en saklig diskusjon uten å gå til personangrep og kalle folk idioter osv

bare fordi de ikke mener det samme. Bedre å si - jeg hører hva du sier,

men jeg står fortsatt på mitt. La oss heller bli enige om at vi er uenige. Du kan ikke endre mitt standpunkt og jeg kan ikke endre ditt, sånn er det med den saken.

Annonse

Jepp.

Ut av de tre var det én som omhandlet meg, og da handlet det om et teknisk emne.

Takk!

Med vennlig hilsen

Gjest Bernadotte

Ja, syns slike ekstreme dolere burde vært kastet ut,

man bør holde seg til sak - ikke person.

Det går an å føre en saklig diskusjon uten å gå til personangrep og kalle folk idioter osv

bare fordi de ikke mener det samme. Bedre å si - jeg hører hva du sier,

men jeg står fortsatt på mitt. La oss heller bli enige om at vi er uenige. Du kan ikke endre mitt standpunkt og jeg kan ikke endre ditt, sånn er det med den saken.

Jeg skal gi deg et eksempel på dette med å respektere andres synspunkt.

Etter at jeg skrev dette innlegget, så kommer Nord og Ned med første innlegg, og bombastisk slår fast at (jeg): ''Feil observert''

Nei, det er slettes ikke feil observert. Det er_min_observasjon fra_mitt_ståsted.

At Nord og Ned ikke er enig i min observasjon, ja det lever jeg glatt med.

Men det provoserer meg når han bare konstaterer at jeg har feil.

Da bør han helle begynne et motinnlegg med : "Jeg er uenig i det du sier...."

Men på DOL nå, så er man idiot og kunnskapsløs i første innlegg, hvis debattanten ikke deler ens syn på saken.

Jeg er ueing i sør i mange saker, men jeg respektere han syn på saken. Og ja, jeg har fått mang en aha opplevelse m.t.p. å bli litt opplyst fra en annen synsvinkel enn det jeg måtte ha.

Han klarer seg svært godt når det gjelder å holde et sakelighetsnivå i debatten. (Dvs. uten å komme med direkte personangrep i første post. Og det er faktisk svært få som setter han fast i en sak.)

Og Nord og Ned har mange gode innlegg og synspunkter, hvis han kunne holde seg til sak - i en hel tråd - uten å komme med "fleinsopp", "fylleprat" osv.

Jeg leste nettopp et intervju med Yngve Hågensen.

Der skulle han beskrive Gerd Liv Valla, og måten hun er på....

"Hun har klare psykopatiske trekk", sa han.

Jeg får litt relasjoner her inne, når en ikke deler same syn på en sak...

Gjest Nord og ned.

Etter at jeg skrev dette innlegget, så kommer Nord og Ned med første innlegg, og bombastisk slår fast at (jeg): ''Feil observert''

Nei, det er slettes ikke feil observert. Det er_min_observasjon fra_mitt_ståsted.

Men på DOL nå, så er man idiot og kunnskapsløs i første innlegg, hvis debattanten ikke deler ens syn på saken.

Jeg er ueing i sør i mange saker, men jeg respektere han syn på saken. Og ja, jeg har fått mang en aha opplevelse m.t.p. å bli litt opplyst fra en annen synsvinkel enn det jeg måtte ha.

Han klarer seg svært godt når det gjelder å holde et sakelighetsnivå i debatten. (Dvs. uten å komme med direkte personangrep i første post. Og det er faktisk svært få som setter han fast i en sak.)

Og Nord og Ned har mange gode innlegg og synspunkter, hvis han kunne holde seg til sak - i en hel tråd - uten å komme med "fleinsopp", "fylleprat" osv.

''Han klarer seg svært godt når det gjelder å holde et sakelighetsnivå i debatten.''

Ærlig talt. Du kan _umulig_ forvente å bli tatt på alvor med et slik i beste fall helt fordreid syn på virkeligheten. Fyren har forulempet, fornærmet, takkassert, hundset, og nedverdiget et høyt tresiffert antall mengsmotstandere her inne i 10-15 år med tusenvis av slettinger og flere utsetengelser som resultat.

At jeg korrigerete deg når du skrev at tråden hadde _utviklet_ seg i en retning, når den i virkeligheten allerede _var_ i utganspunktet, får du bare finne deg i.

Det har ingenting med ditt syn på saken å gjøre, men et bevis på at du prøvde å forfalske sannheten, som på det tidspunkt var slettet.

Gjest Nord og ned.

Det er også grunn til å mine deg om ditt _aller_ første innlegg til meg her på DOL: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4780210

Er det dette som er ditt bidrag til bedre netetikkette? Et innlegg bestående til 100% av møkk og sjikane, og 0% om sak?

Spørsmålet er bare _hvilken_ av de velkjente halve dusinet disipplene til Sør du er bak ditt nye nick.

Gjest Hulderen

Sør blir til stadighet satt fast på sak. Det som da skjer, er at han bnytter seg av sin vekjente herketeknikk. I stedet for å svare direkte eller innømme at han tar feil, å vrir han på fokuset og begynner å diskutere noe annet. Når han så settes fast igjen, går han over til den kjedsommelige: "Diskuter sak, ikke Sør", når det faktisk er _han_ som vrir på saken.

Gjest Bernadotte

''Han klarer seg svært godt når det gjelder å holde et sakelighetsnivå i debatten.''

Ærlig talt. Du kan _umulig_ forvente å bli tatt på alvor med et slik i beste fall helt fordreid syn på virkeligheten. Fyren har forulempet, fornærmet, takkassert, hundset, og nedverdiget et høyt tresiffert antall mengsmotstandere her inne i 10-15 år med tusenvis av slettinger og flere utsetengelser som resultat.

At jeg korrigerete deg når du skrev at tråden hadde _utviklet_ seg i en retning, når den i virkeligheten allerede _var_ i utganspunktet, får du bare finne deg i.

Det har ingenting med ditt syn på saken å gjøre, men et bevis på at du prøvde å forfalske sannheten, som på det tidspunkt var slettet.

''At jeg korrigerete deg når du skrev at tråden hadde _utviklet_ seg i en retning, når den i virkeligheten allerede _var_ i utganspunktet, får du bare finne deg i.''

Jepp, jeg har ingen problemer å finne meg i dette, og var heller ikke tenkt å si et eneste ord mere om denne saken.

Men igjen, i kjent Nord og Ned stil, så kommer du med et stikk til meg : ''Du kan_umulig_forvente å bli tatt seriøst, osv....''

Hvorfor skal ikke jeg bli tatt like seriøst som deg her inne ?

Fordi jeg ikke deler akkurat_ditt_syn på saken ?

Jeg er en av de som har diskutet så fillene fyker med sør, men igjen : jeg klarer å respektere han syn på saken vi diskuterer.

Uten at jeg anklager han for å skrive i fylla, spise fleisnopp, ralle eller som du kommer med i siste tråd til han : bare komme med "sludder".

Han presenterer en undersøkelse (som du naturligvis er uenig i), og da kommer du med ordet "sludder".

Kom med en mot-undersøkelse, som sier noe annet, hvis du er så til de grader seriøs - som du sier du er.

Why care : det er_din_måte å diskutere på her inne.

Sør blir til stadighet satt fast på sak. Det som da skjer, er at han bnytter seg av sin vekjente herketeknikk. I stedet for å svare direkte eller innømme at han tar feil, å vrir han på fokuset og begynner å diskutere noe annet. Når han så settes fast igjen, går han over til den kjedsommelige: "Diskuter sak, ikke Sør", når det faktisk er _han_ som vrir på saken.

''Sør blir til stadighet satt fast på sak.''

Dokumentasjon?

====

''Når han så settes fast igjen, går han over til den kjedsommelige: "Diskuter sak, ikke Sør", når det faktisk er _han_ som vrir på saken.''

Nei, da er det faktisk den som diskuterer "Sør" som vrir på saken, med mindre hovedinnlegget omhandlet Sør.

Annonse

Gjest Hulderen

Det er også grunn til å mine deg om ditt _aller_ første innlegg til meg her på DOL: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4780210

Er det dette som er ditt bidrag til bedre netetikkette? Et innlegg bestående til 100% av møkk og sjikane, og 0% om sak?

Spørsmålet er bare _hvilken_ av de velkjente halve dusinet disipplene til Sør du er bak ditt nye nick.

Å. Er Bernadotte en av dem. Ja, da er det ikke noen vits i å prøve å opplyse vedkommende. Takk for tipset, da forlater jeg herved denne tråden.

Gjest Nord og ned.

''At jeg korrigerete deg når du skrev at tråden hadde _utviklet_ seg i en retning, når den i virkeligheten allerede _var_ i utganspunktet, får du bare finne deg i.''

Jepp, jeg har ingen problemer å finne meg i dette, og var heller ikke tenkt å si et eneste ord mere om denne saken.

Men igjen, i kjent Nord og Ned stil, så kommer du med et stikk til meg : ''Du kan_umulig_forvente å bli tatt seriøst, osv....''

Hvorfor skal ikke jeg bli tatt like seriøst som deg her inne ?

Fordi jeg ikke deler akkurat_ditt_syn på saken ?

Jeg er en av de som har diskutet så fillene fyker med sør, men igjen : jeg klarer å respektere han syn på saken vi diskuterer.

Uten at jeg anklager han for å skrive i fylla, spise fleisnopp, ralle eller som du kommer med i siste tråd til han : bare komme med "sludder".

Han presenterer en undersøkelse (som du naturligvis er uenig i), og da kommer du med ordet "sludder".

Kom med en mot-undersøkelse, som sier noe annet, hvis du er så til de grader seriøs - som du sier du er.

Why care : det er_din_måte å diskutere på her inne.

For å oppsummere hva du har prestert å skrive om dette:

Fakta: Sør skriver et innlegg hvor han kobler meg til en massemorder og en annen som er arrestert for drapstrusler.

Uten at jeg har snakket med WM vet jeg av tidligere erfaringe at _dette_ er årsaken til at tråden ble slettet.

DU: Prestere å hevde at fyren aldri sjikanerer noen i første post. Det er beviselig blank løgn, og nesten et paradoks at du trekker dette frem nettopp i samband med denne tråden.

''Why care : det er_din_måte å diskutere på her inne.''

Nettopp, og din mening om den kunne sikkert vært interressant hvis det ikke hadde vært fordi du lyver.

Jeg liker ikke løgnere.

Gjest Bernadotte

For å oppsummere hva du har prestert å skrive om dette:

Fakta: Sør skriver et innlegg hvor han kobler meg til en massemorder og en annen som er arrestert for drapstrusler.

Uten at jeg har snakket med WM vet jeg av tidligere erfaringe at _dette_ er årsaken til at tråden ble slettet.

DU: Prestere å hevde at fyren aldri sjikanerer noen i første post. Det er beviselig blank løgn, og nesten et paradoks at du trekker dette frem nettopp i samband med denne tråden.

''Why care : det er_din_måte å diskutere på her inne.''

Nettopp, og din mening om den kunne sikkert vært interressant hvis det ikke hadde vært fordi du lyver.

Jeg liker ikke løgnere.

"DU: Prestere å hevde at fyren aldri sjikanerer noen i første post. Det er beviselig blank løgn, og nesten et paradoks at du trekker dette frem nettopp i samband med denne tråden."

Nope, jeg skriver at han greier seg faktisk ganske så bra m.t. på sakelighetsnivå.

At ikke folk føler seg sjikanert til tider, er faktisk ikke til å unngå, all den dag en diskuterer på et skriftelig forum.

Da uteblir mimikk, og misforståelser dukker lett opp.

(Det er tross alt en monolog vi kjører her.)

Men si meg, du tror da vel_ærlig_talt at det bare er sør som er grunnen til at en tråd blir stengt vel ?

Og et spørsmål til : ønsker du at vi alle skal være enige i alle saker som diskuteres her da ?

Skal vi alle mislike innvandrere av alle slag ?

Skal vi alle mislike islam ?

Ellers kan vi høre argumenter fra de som har et annet syn på saken ?

Men jeg hopper av nå.

En fin søndag må nytes, utenom DOL forumet, og alle dets fargerike debattanter :-)

Ha en fin dag da Nord og Ned

Gjest Nord og ned.

"DU: Prestere å hevde at fyren aldri sjikanerer noen i første post. Det er beviselig blank løgn, og nesten et paradoks at du trekker dette frem nettopp i samband med denne tråden."

Nope, jeg skriver at han greier seg faktisk ganske så bra m.t. på sakelighetsnivå.

At ikke folk føler seg sjikanert til tider, er faktisk ikke til å unngå, all den dag en diskuterer på et skriftelig forum.

Da uteblir mimikk, og misforståelser dukker lett opp.

(Det er tross alt en monolog vi kjører her.)

Men si meg, du tror da vel_ærlig_talt at det bare er sør som er grunnen til at en tråd blir stengt vel ?

Og et spørsmål til : ønsker du at vi alle skal være enige i alle saker som diskuteres her da ?

Skal vi alle mislike innvandrere av alle slag ?

Skal vi alle mislike islam ?

Ellers kan vi høre argumenter fra de som har et annet syn på saken ?

Men jeg hopper av nå.

En fin søndag må nytes, utenom DOL forumet, og alle dets fargerike debattanter :-)

Ha en fin dag da Nord og Ned

''Men si meg, du tror da vel_ærlig_talt at det bare er sør som er grunnen til at en tråd blir stengt vel ?''

Nå er han faktisk nokså alene om å hevde at meningsmotstandere står i ledetog med massemordere.

Slik sjikane står i en særstilling, noe også WM tydligvis mener. Det var ingen ting nedover i den tråden som skilte seg nevneverdig ut fra mange andre som blir stående.

Men det er jo tydelig at du synes slik er helt OK, det har du til gangs bevist, og da får det være din mening. Men kutt ut å preik om hvor saklig du og ditt forbilde er.

''Ha en fin dag da Nord og Ned''

Joda, illigemåde:-)

Gjest maiapril

Men hadde du taklet at han brukte slike ord om deg? Jeg spør ikke for å kverulere, men blir litt forvirra av dobbeltbudskapene dine;)

''Men hadde du taklet at han brukte slike ord om deg? Jeg spør ikke for å kverulere, men blir litt forvirra av dobbeltbudskapene dine;)''

Jeg tror ikke at man kan sammenligne Sør og meg siden den ene av oss er sterk som få, og den andre er svakere. Jeg tror ikke at han bryr seg om slike ting, men jeg hadde jo gjort det. ;)

Og når det gjelder "dobbeltbudskapene" mine så er det bare sånn jeg dessverre er. Vinglete og usikker i det ene øyeblikket og sterk og selvsikker i det andre. Et skikkelig kasus for legestanden, altså. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...