Gå til innhold

Ja, da er enda en tråd slettet...

Anbefalte innlegg

Jeg skal gi deg et eksempel på dette med å respektere andres synspunkt.

Etter at jeg skrev dette innlegget, så kommer Nord og Ned med første innlegg, og bombastisk slår fast at (jeg): ''Feil observert''

Nei, det er slettes ikke feil observert. Det er_min_observasjon fra_mitt_ståsted.

At Nord og Ned ikke er enig i min observasjon, ja det lever jeg glatt med.

Men det provoserer meg når han bare konstaterer at jeg har feil.

Da bør han helle begynne et motinnlegg med : "Jeg er uenig i det du sier...."

Men på DOL nå, så er man idiot og kunnskapsløs i første innlegg, hvis debattanten ikke deler ens syn på saken.

Jeg er ueing i sør i mange saker, men jeg respektere han syn på saken. Og ja, jeg har fått mang en aha opplevelse m.t.p. å bli litt opplyst fra en annen synsvinkel enn det jeg måtte ha.

Han klarer seg svært godt når det gjelder å holde et sakelighetsnivå i debatten. (Dvs. uten å komme med direkte personangrep i første post. Og det er faktisk svært få som setter han fast i en sak.)

Og Nord og Ned har mange gode innlegg og synspunkter, hvis han kunne holde seg til sak - i en hel tråd - uten å komme med "fleinsopp", "fylleprat" osv.

Jeg leste nettopp et intervju med Yngve Hågensen.

Der skulle han beskrive Gerd Liv Valla, og måten hun er på....

"Hun har klare psykopatiske trekk", sa han.

Jeg får litt relasjoner her inne, når en ikke deler same syn på en sak...

Nå kjenner ikke jeg til gårdagens tråd, jeg dro på fest og kom igjen etter at den tydeligvis var slettet. Og samme kan det være.

Men om din kommentar angående Sør, og nå svarer jeg som om det gjelder generelt, ikke akkurat denne ene tråden... Om det er akkurat den tråden du sikter til, så er sikkert utgangspunktet et annet.

''Han klarer seg svært godt når det gjelder å holde et sakelighetsnivå i debatten. (Dvs. uten å komme med direkte personangrep i første post.''

Svært ofte er det slett ikke sånn. Men selvsagt, hvis kriteriet er å være saklig i første post, så har du muligens rett. Etter hvert kan han bli svært usaklig og dra inn ting helt ut av sammenhengen uten å skjønne et kvidder av at det ikke har relevans. Selv når han blir forklart det inngående.

''Og det er faktisk svært få som setter han fast i en sak.)''

Det tror jeg mange syns er lett som en plett. Det er bare å lete etter lange tråder der han deltar, så finner du eksempel på eksempel. Det er da han begynner å få hakk i plata og komme med det samme igjen og igjen, og han gjentar samme spørsmål til det kjedsommelige. Eller kommer med hinsigidige eksempler som egentlig har null relevans.

Bortsett fra det, så er de vel noen "gode gutter" både Sør og Nord og ned. Og jammen skal vi være glad for at WM slipper å sitte uvirksom hele tiden. :P

Fortsetter under...

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

36

• mrxx

22

• Mrs D

20

• Louis Cyphre

9

Mest aktive i denne tråden

Nå kjenner ikke jeg til gårdagens tråd, jeg dro på fest og kom igjen etter at den tydeligvis var slettet. Og samme kan det være.

Men om din kommentar angående Sør, og nå svarer jeg som om det gjelder generelt, ikke akkurat denne ene tråden... Om det er akkurat den tråden du sikter til, så er sikkert utgangspunktet et annet.

''Han klarer seg svært godt når det gjelder å holde et sakelighetsnivå i debatten. (Dvs. uten å komme med direkte personangrep i første post.''

Svært ofte er det slett ikke sånn. Men selvsagt, hvis kriteriet er å være saklig i første post, så har du muligens rett. Etter hvert kan han bli svært usaklig og dra inn ting helt ut av sammenhengen uten å skjønne et kvidder av at det ikke har relevans. Selv når han blir forklart det inngående.

''Og det er faktisk svært få som setter han fast i en sak.)''

Det tror jeg mange syns er lett som en plett. Det er bare å lete etter lange tråder der han deltar, så finner du eksempel på eksempel. Det er da han begynner å få hakk i plata og komme med det samme igjen og igjen, og han gjentar samme spørsmål til det kjedsommelige. Eller kommer med hinsigidige eksempler som egentlig har null relevans.

Bortsett fra det, så er de vel noen "gode gutter" både Sør og Nord og ned. Og jammen skal vi være glad for at WM slipper å sitte uvirksom hele tiden. :P

At du ikke skjønner sammenhengen (og om det så ikke var noen sammenheng der), så blir det fremdeles ikke personangrep.

Med vennlig hilsen

Gjest togli

''Men hadde du taklet at han brukte slike ord om deg? Jeg spør ikke for å kverulere, men blir litt forvirra av dobbeltbudskapene dine;)''

Jeg tror ikke at man kan sammenligne Sør og meg siden den ene av oss er sterk som få, og den andre er svakere. Jeg tror ikke at han bryr seg om slike ting, men jeg hadde jo gjort det. ;)

Og når det gjelder "dobbeltbudskapene" mine så er det bare sånn jeg dessverre er. Vinglete og usikker i det ene øyeblikket og sterk og selvsikker i det andre. Et skikkelig kasus for legestanden, altså. ;)

Takk for svar iallefall :)

At du ikke skjønner sammenhengen (og om det så ikke var noen sammenheng der), så blir det fremdeles ikke personangrep.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke sagt at jeg ikke skjønner sammenhengen, jeg sier at du ofte ikke gjør det. EOD

Jepp.

Ut av de tre var det én som omhandlet meg, og da handlet det om et teknisk emne.

Takk!

Med vennlig hilsen

Det spiller vel ingen rolle av hvilke årsak dette er nevnt, det var ikke det som ble sagt heller, men at du har nevnt det mange ganger i løpet av årene. Det har du jo gjort, så hvorfor du nekter på det opplagte er merkelig, men slettes ikke uventet. Men som vanlig vrir du deg som en ål.

Annonse

''Sør blir til stadighet satt fast på sak.''

Dokumentasjon?

====

''Når han så settes fast igjen, går han over til den kjedsommelige: "Diskuter sak, ikke Sør", når det faktisk er _han_ som vrir på saken.''

Nei, da er det faktisk den som diskuterer "Sør" som vrir på saken, med mindre hovedinnlegget omhandlet Sør.

Det Hulderen skrev er meget godt beskrevet, alle ser jo det her inne bortsett fra deg, du har aldri tenkt på hvorfor det er slik?

Det Hulderen skrev er meget godt beskrevet, alle ser jo det her inne bortsett fra deg, du har aldri tenkt på hvorfor det er slik?

Hvorfor er det slik at 90% av alle dine innlegg på DOL er OM "Sør"?

Du har knapt skrevet ett eneste innlegg på mange år som ikke er OM "Sør"?

Det spiller vel ingen rolle av hvilke årsak dette er nevnt, det var ikke det som ble sagt heller, men at du har nevnt det mange ganger i løpet av årene. Det har du jo gjort, så hvorfor du nekter på det opplagte er merkelig, men slettes ikke uventet. Men som vanlig vrir du deg som en ål.

Og enda et innlegg OM "Sør" fra deg. Dette må jo nærme seg en besettelse?

Jeg bedt om dokumentasjon på innlegg.

Jeg har aldri nektet at jeg i løpet av de siste 15 årene har skrevet hvilken utdanning jeg har (det har jo du også skrevet), eller hvor jeg bodde.

Ellers annet?

Hvorfor er det slik at 90% av alle dine innlegg på DOL er OM "Sør"?

Du har knapt skrevet ett eneste innlegg på mange år som ikke er OM "Sør"?

Nå vrir du på det vi snakker om, men det er jo heller ikke helt uvanlig. Dette blir sagt til deg hele tiden og du beviser det i første innlegg du svarer meg på:-)

Forøvrig så liker du nok den oppmerksomheten:-)

Og enda et innlegg OM "Sør" fra deg. Dette må jo nærme seg en besettelse?

Jeg bedt om dokumentasjon på innlegg.

Jeg har aldri nektet at jeg i løpet av de siste 15 årene har skrevet hvilken utdanning jeg har (det har jo du også skrevet), eller hvor jeg bodde.

Ellers annet?

Hvorfor ber du da om dokumentasjon?? Er det kun for å lage kvalme og for å kverulere?

Gjest togli

''At jeg korrigerete deg når du skrev at tråden hadde _utviklet_ seg i en retning, når den i virkeligheten allerede _var_ i utganspunktet, får du bare finne deg i.''

Jepp, jeg har ingen problemer å finne meg i dette, og var heller ikke tenkt å si et eneste ord mere om denne saken.

Men igjen, i kjent Nord og Ned stil, så kommer du med et stikk til meg : ''Du kan_umulig_forvente å bli tatt seriøst, osv....''

Hvorfor skal ikke jeg bli tatt like seriøst som deg her inne ?

Fordi jeg ikke deler akkurat_ditt_syn på saken ?

Jeg er en av de som har diskutet så fillene fyker med sør, men igjen : jeg klarer å respektere han syn på saken vi diskuterer.

Uten at jeg anklager han for å skrive i fylla, spise fleisnopp, ralle eller som du kommer med i siste tråd til han : bare komme med "sludder".

Han presenterer en undersøkelse (som du naturligvis er uenig i), og da kommer du med ordet "sludder".

Kom med en mot-undersøkelse, som sier noe annet, hvis du er så til de grader seriøs - som du sier du er.

Why care : det er_din_måte å diskutere på her inne.

Hadde ikke tenkt å blande meg i denne tråden, men føler du fortjener å se at du har støtte for det du skriver - og her har du min støtte :)

Nå vrir du på det vi snakker om, men det er jo heller ikke helt uvanlig. Dette blir sagt til deg hele tiden og du beviser det i første innlegg du svarer meg på:-)

Forøvrig så liker du nok den oppmerksomheten:-)

Som du vrir deg vekk fra å forklare hvorfor nær 100% av dine innlegg her er OM "Sør".

Annonse

Hvorfor ber du da om dokumentasjon?? Er det kun for å lage kvalme og for å kverulere?

''Hvorfor ber du da om dokumentasjon?? Er det kun for å lage kvalme og for å kverulere? – mrxx''

Så det å be om dokumentasjon å "lage kvalme og for å kverulere"?

Du har fremdeles ikke svart på hvorfor nær 100% av dine innlegg på DOL er om "Sør"? En slags besettelse?

Som du vrir deg vekk fra å forklare hvorfor nær 100% av dine innlegg her er OM "Sør".

Nå var det jo du som startet det da og ikke jeg, så da bør vel du holde deg til saken. Det er også en måte å snu diskusjonen på.

Forøvris så bruker du statistikken feil og det er heller ikke så helt uvanlig. Du får nok ikke min oppmerksomhet 100 % av mine innlegg:-)

Det er mange som forsøker å si hvordan du oppfattes på nettet, men det er ikke stort du tar til deg, men det hadde vært dumt å forsøkt, kanskje du hadde blitt tatt seriøst, for det er jo det du ønsker.

''Hvorfor ber du da om dokumentasjon?? Er det kun for å lage kvalme og for å kverulere? – mrxx''

Så det å be om dokumentasjon å "lage kvalme og for å kverulere"?

Du har fremdeles ikke svart på hvorfor nær 100% av dine innlegg på DOL er om "Sør"? En slags besettelse?

Ja, jeg begriper ikke hvorfor du da ber om dokumentasjon så lenge du selv sier det er sant, da er det ett godt spørsmål å spørre om det er fordi du ønsker å kverulere og lage kvalme.

Nå var det jo du som startet det da og ikke jeg, så da bør vel du holde deg til saken. Det er også en måte å snu diskusjonen på.

Forøvris så bruker du statistikken feil og det er heller ikke så helt uvanlig. Du får nok ikke min oppmerksomhet 100 % av mine innlegg:-)

Det er mange som forsøker å si hvordan du oppfattes på nettet, men det er ikke stort du tar til deg, men det hadde vært dumt å forsøkt, kanskje du hadde blitt tatt seriøst, for det er jo det du ønsker.

Hvis du sjekker det du har skrevet på DOL de siste årene, så vil du se at nær 100% av det er innlegg om "Sør". Og da mener jeg ikke at du tilfeldigvis har skrevet i tråder som jeg har skrevet i, men at du har skrevet innlegg OM "Sør".

Akkurat som du har startet med 2 (!) ganger i denne tråden.

Synd, for du har vanligvis mye fornuftig å komme med, men denne personfokuseringen din bør du kvitte deg med.

Gjest togli

Oi! bombe. Sekta står samlet.

Hvis du tror dette handler om en sekt og anser alle som ikke har samme meninger som deg som uselvstendige mennesker som ikke kan tenke selv, så tror jeg du må tenke litt... Du må gjerne ha dine egne meninger, og andre må gjerne være enige med deg - men du må samtidig forstå at andre kan ha andre meninger uten å være rævdiltere som ikke har egne tanker.

Jeg har opptil flere ganger vært uenig med sør, og gitt uttrykk for dette - på samme måte som jeg er uenig med deg. Heldigvis er det slik at vi alle har rett til å være her inne, og rett til å uttale oss. Er det en ting jeg ikke liker så er det at noen forteller meg at jeg ikke har egne meninger, men dilter etter andre - for dette er så langt fra meg som det går an å komme. Håper du også forstår dette...

Hvis du sjekker det du har skrevet på DOL de siste årene, så vil du se at nær 100% av det er innlegg om "Sør". Og da mener jeg ikke at du tilfeldigvis har skrevet i tråder som jeg har skrevet i, men at du har skrevet innlegg OM "Sør".

Akkurat som du har startet med 2 (!) ganger i denne tråden.

Synd, for du har vanligvis mye fornuftig å komme med, men denne personfokuseringen din bør du kvitte deg med.

Den dagen du endrer taktikk, så kanskje du slipper:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...