Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er dere? Det er litt forskjell på om han fremdeles bor hjemme på gutterommet når han er 20 år og om han er 30...

Men jeg hadde vært skeptisk. Helt klart.

Nå var jeg antagelig en god del eldre enn deg da jeg var på utkikk etter en ny mann, men stabilitet og økonomisk trygghet (ikke nødvendigvis mye penger, men greit og trygt) var viktig for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381320-hva-tror-dere/page/2/#findComment-3360359
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annve

Dere bør diskutere økonomi før dere bestemmer dere for å flytte sammen. Det koster å bo, spise osv,

Når det er sagt, er dere jo veldig unge,han bor sammen med foreldrene sine enda, og det er mange ting som må på plass.

Men han kan jo være verdens beste kjæreste og venn. Det som betyr noe er hva du føler for ham og han for deg.

Dere er unge og kan være kjærester lenge enda, kanskje er ikke tiden inne for å flytte sammen.

At han er litt ubestemmelig når det gjelder arbeid og studie, tyder på at han er umoden ennå, men hvorfor ikke gi ham og forholdet tid, hvis du er forelsket i ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381320-hva-tror-dere/page/2/#findComment-3360404
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...