Gå til innhold

jaja, så var julebordet over phhuu..

Anbefalte innlegg

Gjest best å være anonym i dag

Hei alle sammen..!!

Nå er julebordet endelig over, har fryktet det lenge..

Selve julebordet var ok, men det var ei der som jeg nesten var redd for å treffe i hyggelige lag...

Hun er ei kjempe flott jente, med både utseende og sjarm med seg.

Hun harvel aldri lagt skjul på at hun liker meg godt, svært godt..!!!

Jeg liker henne jeg også, vi har et godt forhold på jobben, til tider veeldig flørtende..!

Jeg er lykkelig gift, hun singel....

Da jeg ankom selskapet, hadde hun selvfølgelig "reservert" plassen ved sidenav seg selv, hyggelig det..

Stemmningen på festen ble etterhvert veldig munter, alle var i godt hummør, alt var bare hyggelig..

Da klokka passerte midnatt, var vel alle litt beruset, bord damen min også..

Da skjedde det, hun skulle si meg noe, men jeg måtte bli med henne til ett stillere sted..

Jeg ble med henne på et annet rom..

Hun fortalte meg da at hun ver veldig betatt av meg, likte den useriøse humoren min, bla bla bla..

Jeg ble helt paff, har sett henne som en veldig god venn og kollega..

Jeg er jo lykkelig med min aller beste, nemlig min kone, det vet hun jo egentlig også..

For å si det med en gang, det skjedde ingenting..!!

Vi hadde det hyggelig resten av kvelden..

Danset og hadde det morro, men det ble litt rart, hun er jo veldig populær blant gutta på jobben, absolutt ingen bimbo..

Håper dette ikke forandrer vårt vennskap i ettertid..

Lurer på hvordan det blir å treffe henne på jobb ikveld..

JA, jeg har fortalt min kone dette, hun sier at hun stoler på meg 100%..

Har ikke for alt i denne verden villa svikta henne, tro meg..

Nei, dette ble rotete, men godt å få ut..

Noen med samme erfaring??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38133-jaja-s%C3%A5-var-julebordet-over-phhuu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor fryktet du julebordet? pga. en liknende situasjon som den du havnet i...?

Ser ikke helt problemet? Det er vel bare kos med litt oppmerksomhet,og du har jo tatt ditt standpunkt.

Ikke la dette ødelegget et ellers greit forhold til en kollega.Man sier mye rart i fylla. Tro meg:-)

Opplevde det samme som deg for "hundre år siden". Jeg var dog ikke redd for å møte denne personen den kvelden. Vi hadde det veldig morsomt på jobben bestandig, jeg så ikke på det som annet enn et godt vennskap og felles humor. HAN ville derimot noe annet.... Jeg fikk blomster på jobben - kom i resepsjonen på mandag, et dikt på pulten og alt var bare ekkelt!

Han var helt knekt, -og jeg hadde knapt gitt denne mannen en klem! Det var helt grusomt på jobben etterpå. et godt vennskap var i alle fall over.

Så pris deg lykkelig over at hun ikke tok helt av. Det er ikek DIN skyld om noen blir forelsket i deg. og jeg beundrer hennes mot for å tørre å si det,- UTEn å legge noe mer press på deg,- hun KUNNE jo vært "heldig" og at du ville satset på henne.

Det er ekkelt å ikke gjengjelde slike følelser.

Vel, julebord på jobben er greie om man er spik edru! :-)

Gjest best å være anonym i dag

Hvorfor fryktet du julebordet? pga. en liknende situasjon som den du havnet i...?

Ser ikke helt problemet? Det er vel bare kos med litt oppmerksomhet,og du har jo tatt ditt standpunkt.

Ikke la dette ødelegget et ellers greit forhold til en kollega.Man sier mye rart i fylla. Tro meg:-)

Hei igjen....

Ting som folk sier og gjør i fylla, har jeg aldri til dags dato tatt til meg :)

Men jeg er litt redd for at hun skal føle seg flau..

Jeg viljo ha henne som min beste venn på jobben fortsatt..

Hun er jo et hærlig menneske, full av fart og spenning.. misforstå meg rett..

Har jeg ikke vært lykkelig gift, så har hun vært å foretrekke, vi er jo sååå utrolig like.!!

En ordentlig go venn med andre ord...

ingenting er bedre enn å våkne dagen etter med god samvittighet, det er ikke alle som gjør det..

Nei, man skal ikke ødlegge familien og jobben, pga et julebord...

Gjest retvizan

Jeg tror deg!!!

;-)

Hei igjen....

Ting som folk sier og gjør i fylla, har jeg aldri til dags dato tatt til meg :)

Men jeg er litt redd for at hun skal føle seg flau..

Jeg viljo ha henne som min beste venn på jobben fortsatt..

Hun er jo et hærlig menneske, full av fart og spenning.. misforstå meg rett..

Har jeg ikke vært lykkelig gift, så har hun vært å foretrekke, vi er jo sååå utrolig like.!!

En ordentlig go venn med andre ord...

ingenting er bedre enn å våkne dagen etter med god samvittighet, det er ikke alle som gjør det..

Nei, man skal ikke ødlegge familien og jobben, pga et julebord...

Heisann:-) Vet du,jeg tror ikke hun blir flau når dere treffes. ta initiativet til å gi henne en klem, si takk for sist, det var hyggelig...etc. Så har du liksom sagt ditt, for at hun ikke skal bi flau.

Opptra natulig, flørt som før...så går det nok bra.

Dersom dere er så like som du sier, går det seg til.

Lykke til.Det høres ut som om hun er en venn du burde ta vare på.

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Godt eksempel på hvor lett (og oppmuntrende) det er å bli smigret i godt lag. Men her greide du å holde hodet kaldt, og ta med deg ditt gode parforhold i bakhodet på festen. Bra gjort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...