tgrin Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg er allergisk mot husstøvmidd. Jeg merker mest til dette om sommeren når det er varmt/fuktig vær. Jeg bruker allergimedisin mot tett nese og kløende øyne, noe som fungerer godt. I det siste har jeg hatt mye kløe, og det klør over hele kroppen, fra topp til tå. Kan dette ha noe med allergien å gjøre? Jeg klør veldig når det er varmt og fuktig vær. Når det er så varmt vil jeg tro at midden koser seg veldig i sengetøyet. Jeg er ganske flink til å skifte sengetøy ofte, samt støvsuge madrass og dyner/pute. Er det noen sammenheng her? Jeg bruker såpefri såpe og allergivennlig vaskemiddel, og synes ikke at jeg har spesielt tørr hud. Jeg har heller ingen synlige merker på huden som utslett etc. Bør jeg kontakte lege eller skyldes kløen allergien? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381366-allergi-mot-husst%C3%B8vmidd-og-kl%C3%B8e/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.