Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå slitt med smerter i høyre hæl siden 17. mai 2011. Iblant må jeg bruke krykker, og iblant blir det bedre for en liten periode. Har fått diagnosen plantar fasciitis av fastlegen min, og kortisonsprøyte annenhver måned har hjulpet det siste halvåret. Men så blir det verre igjen, og sist hjalp ikke kortisonen stort. Nå har jeg i tillegg fått smerter i akillessenen bak på hælen og litt på sidene. Kjennes fryktelig stramt og det er tilbake til krykkene igjen. Legen sier at utover å massere og tøye foten og bruke kortison og betennelsesdempende (hjelper IKKE) er det ikke mer å gjøre, bortsett fra evt. å få spesialtilpassede sko.

Er det noen der ute som vet om noe som hjelper - HVA SOM HELST - så er jeg veldig takknemlig. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381415-hjelp-vond-h%C3%A6l-i-over-et-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...