Gjest Kvinne og mor til 2 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Plutselig ser jeg og kjenner at brystbenet stikker godt ut og er litt ømt når jeg tar på det. Samtidig er det akkurat som et press under ribbena og det kjennes ubehagelig å sitte vanlig på stol. Føles litt som når jeg var høygravid med mine barn. Om kveldene får jeg litt nummen følelse i armene spesiellt i venstre arm og blir litt kald i nederste del av armen. Jeg har også hatt litt vond i ryggen akkurat som den er veldig sliten. Har også litt problemer med å komme på toalettet. Hva tror du dette kan skyldes og er det noen grunn til å bestille en time hos legen? Jeg har vært veldig bekymret siden jeg fikk barn nr 2 og føler meg nesten som en hypokonder til tider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381443-brystben-plutselig-stikkende-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.