Gjest bekymret gutt 17 år Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei, jeg begynner og lure litt på hva dette kan være. jeg innrømmer at jeg har slurvet en del med og vaske penis. men må har jeg tatt meg sammen men tror det kanskje er for sent. jeg har noe hvitt sittenes rett under slutten på penishodet som ikke vil vekk. det irriterer ingenting. jeg merker ikkenoe ubehag der det sitter (som er foran på midten under slutten på penishodet) men er bekymret. men det er også en ting til, jeg merker kløe på innsiden av forhud/penishode, og når jeg ser etter så ser det veldig rødt og betent ut. men dette er bare på venstre side. høyre side merkes ingenting. Det jeg lurer på er om hva jeg må gjøre for og få dette bort? Går det ann og bare vaske nøye med såpe ofte så blir det borte? Dette er litt flaut for meg så håper det er noe jeg kan gjøre uten at foreldrene mine blir involvert. takker på forhånd for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381504-r%C3%B8dirritert-forhud-og-sopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest såpefri sone Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Det kan være du har fått noe som heter balanitt under forhuden. Ta en tur til legen du, ikke noe skummelt over det siden legen ser slike problemer daglig. Men det å vaske med såpe er noe av det verste du kan gjøre. Bruk aldri såpe på penis! Som regel er det best å bare vaske med vann, eventuelt kan man bruke lactacyd eller rengjøringsprodukter spesielt beregnet på underlivet. Pass også på å bruke boksere laget av materialer som puster godt, samt at du ikke bruker bukser/jeans som er veldig trange. Understellet ditt trenger å ha plass nok og luft nok! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381504-r%C3%B8dirritert-forhud-og-sopp/#findComment-3363487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.