Gå til innhold

Hva er best omskjært penis eller ikke?

Anbefalte innlegg

sithlord1365381519

Mann på 40 som har veldig lyst til å la seg omskjære. Jeg ønsker dette fordi jeg synes det ser bedre ut og at det kunne vært digg ellers. Min samboer støtter meg i det men det kunne vært fint å hørt noen erfaringer fra andre menn som er det og/eller kvinner som har erfaring med en omskjært penis.

Fortsetter under...

serenity777

Jeg er omskjært av medisinske grunner, det er ikkenoen særlige ulemper, men jeg ser ikke noen fordeler med det heller da. Man blir vel mindre følsom vil jeg tro, altså i penishodet. Dette kan være både bra og dårlig, beroende på om man har problemer med å komme fortidlig eller sliter for å komme. I sistnevnte er det iallefall ikke bra.

Annonse

Gjest mannen sin

Hva som er best kan jeg ikke svare på- Men hvorfor omskjære, så lenge dere har det bra seksuelt? Omskjæring er et bestridt inngrep, ikke uten risiko.

Omskjæring fordi det ser bedre ut?. Spesiell begrunnelse, men det skal du jo få lov til å mene. Jeg har hørt at følelsen forsvinner litt, fordi penis hele tiden i buksa ikke har "beskyttelsen" og nærmest får litt mere træl. Men sikkert bra hvis man sliter med for hurtig sædavgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...