Gå til innhold

Hvem er far til mitt kommende barn?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma89

Hei Mette! Jeg har havnet i en uheldig situasjon, klarer ikke å slappe av å nyte graviditeten. Jeg fikk mensen 13 april. Ifølge syklusen skulle jeg hatt eggløsning 27 april. denne dagen hadde jeg ubeskyttet sex med en jeg rotet med. hadde sex mange dager før og etter dette med han, og alle gangene kom han inni meg. Men lørdag den 8 mai var jeg så utrolig dum å hadde sex med en ''kompis'' etter ei natt på byen. han kom ikke inni meg og sexen varte ikke lenge. tok graviditetstest 19 mai som viste at jeg var gravid. den 22 mai tok jeg en ukeindikator test fra clear blue som viste 3+, som betyr at jeg er mer enn 3uker på vei. Hvem tror du er barnefaren? jeg og nr.1 er kjærester nå, og jeg er livredd for at der kan være nr 2. ifølge terminkalkulator har jeg termin 21 januar, og er 13+1 uker på vei. Og både jeg og kjæresten ser veldig frem til å bli foreldre. ååh jeg er så dum (

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381756-hvem-er-far-til-mitt-kommende-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det at jeg er noen ekspert, men etter hva jeg har lært så viser ikke testen positiv på graviditet så tidlig som 11 dager etter unnfangelsen, så jeg tror du kan være temmelig sikker på at kompisen ikke er far til barnet.

Lykke til med graviditeten :-)

Gjest gammel dame

Jeg er forvirret....

Du og kjæresten gleder dere til å bli foreldre.....

Men du rota med en, flere ganger.....

Og så rota du med en venn....

Er dere egentlig helt klar for dette nå da ?

Vel, du er allerede med barn, men kjæresten din bør du være ærlig mot vel ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...