Digitalus Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hei Har i 2 uker hatt voldsomme smerter i venstre skulder, og nå har fingrene begynt å sovne bort en etter en. Var hos lege for en uke siden og fikk bare beskjed om å ta smertestillende og oppsøke akupunktør. Jeg gjorde dette, men har ikke blitt merkbart bedre ennå. Fikk noen Diclofenac av en venninne som ofte er plaget med det samme og dette tar litt av smertene, men ikke helt. Har til tider så vondt at det svartner for meg og jeg blir nummen i hele kroppen og svetten renner av meg. I dag var pekefingeren nummen da jeg stod opp, og i løpet av dagen har også de andre fingrene "sovnet" og smertene er der fortsatt. Har lite lyst å gå tilbake til legen da jeg egentlig følte meg avvist sist jeg var der. Kan også ta med at jeg er stiv i nakken og ble i fjor sommer operert i høyre skulder for supraspinatussyndrom. Takker for svar MVH Vondt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381761-smerter-i-skulder-og-nummenhet-i-fingrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.