Gå til innhold

Hvorfor er så mange homofile menn promiskuøse?

Anbefalte innlegg

serenity777

Jeg så på en reprise fra trygdekontoret, der de diskuterte homofili. Selv om programleder var sympatisk til "saken" fikk jeg ett veldig negativt inntrykk av homofile menn sin sexualitet etter å ha sett det programmet. Han ene som var der var knapt 22 år, og hadde hatt "ett tresifret antall partnere". En av de andre homofile der, hadde fast kjæreste, men det var vanlig blandt homofile "å ha lov til å knulle andre". Man har sex med de man har lyst på, var svaret. Dette fikk jeg inntrykk at var det vanlige. Så da er kanskje ikke homofile menn så like andre menn alikevel da? Eller var det som kom frem her harde fakta?

Det er noen som forklarer att promiskuiteten kommer av mangel på kvinner som bremser. Men dette mener jeg er det reneste sludder. Jeg er en heterofil mann, jeg har aldri hatt slike promiskuøse behov, og kjenner heller ikke mange andre menn som har hatt det. Det er ikke noen grunn til å tro att heterofile menn skiller seg nevneverdig fra heterofile kvinner.

Fortsetter under...

serenity777

heterofile menn som jobber i Alanya, Tyrkia har også hatt tresifret antall damer ofte. Og troskap til dama fins ikke.

"heterofile menn som jobber i Alanya, Tyrkia har også hatt tresifret antall damer ofte. Og troskap til dama fins ikke."

Jeg snakker ikke om slibrige strandløver jeg snakker om menn flest. Det som gjorde meg så paff hvar att det var normalen blandt de homofile mennene.

"heterofile menn som jobber i Alanya, Tyrkia har også hatt tresifret antall damer ofte. Og troskap til dama fins ikke."

Jeg snakker ikke om slibrige strandløver jeg snakker om menn flest. Det som gjorde meg så paff hvar att det var normalen blandt de homofile mennene.

Dette er jo normen blant alle de tusenvis som jobber i Alanya

Gjest Tørkel

heterofile menn som jobber i Alanya, Tyrkia har også hatt tresifret antall damer ofte. Og troskap til dama fins ikke.

''heterofile menn som jobber i Alanya, Tyrkia har også hatt tresifret antall damer ofte. Og troskap til dama fins ikke.''

Merkelig svar. Tipper du tuller.'

Annonse

''heterofile menn som jobber i Alanya, Tyrkia har også hatt tresifret antall damer ofte. Og troskap til dama fins ikke.''

Merkelig svar. Tipper du tuller.'

Tuller overhodet ikke, bodde der i flere måneder og hadde kjæreste der, så jeg kjenner stedet meget godt.

Poenget mitt er kanskje at både heterofile og homofile menn kan bli "promiskuøse" når de lever i en kultur der sånt er godtatt og normen.

?

Gjest mannen sin

Det er nok en mere overfladisk kultur blant homofile. Hvorfor?. Fordi homofil ikke får barn og de får mere fritid og mindre plikter i tillegg til at barn kan knytte folk enda tettere.

Men dette gjelder helt klart ikke alle, men at det i større grad har vokst en ukultur blant mange homofile er nok også mitt inntrykk. Å være ute å bli sett blir viktigere når man ikke har noen å ta seg av som man føler er viktigere enn seg selv. Homofile par har nok mere overfladiske forhold der hyppige partnerbytter er en del av det på bakgrunn av dette jeg nevner.

I tillegg har mange homofile hatt en tøff oppvekst på grunn av at de har slitt med legningen sin og utifra dette fått dårligere selvtillit. Resultatet er at de i større grad må ut på "markedet" og få bekreftelser, fordi den indre tryggheten ikke er der.

Egentlig så vet jeg ikke noe om det, men prøver bare å "tenke høyt". Men tror ikke jeg er helt på bærtur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...