Gjest Vanskelig1 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Kjæresten min har en depresjon, og det er litt angst inni bilde også. Dette har han fått etter flere traumatiske opplevelser. Han orker mindre og mindre sex og kos og sier at det er pga depresjonen. Det har jeg forståelse for, men jeg synes det er veldig frustrerende når jeg har behov for det, fra han. Vi har vært kjærester i fire år, for to år siden sleit han med lysten, og da hadde han ikke depresjon, så jeg føler på at det har litt med meg å gjøre også, og det er ikke en god følelse. Av og til vil han at jeg skal massere/kose med han, mens andre ganger virker han helt avvisende. Jeg tok det opp med han her om dagen, da sa han at han han angst for å ta på og bli tatt på. Jeg synes det er så trist og frustrerende. Er det noen som kjenner seg igjen?/er det veldig vanlig å føle slik når en har depresjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381771-han-orker-ikke-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.