Digitalus Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Hei Har i 2 uker hatt voldsomme smerter i venstre skulder, og nå har fingrene begynt å sovne bort en etter en. Var hos lege for en uke siden og fikk bare beskjed om å ta smertestillende og oppsøke akupunktør. Jeg gjorde dette, men har ikke blitt merkbart bedre ennå. Har til tider så vondt at det svartner for meg og jeg blir nummen i hele kroppen og svetten renner av meg. I dag var pekefingeren nummen da jeg stod opp, og i løpet av dagen har også de andre fingrene "sovnet" og smertene er der fortsatt. Har lite lyst å gå tilbake til legen da jeg egentlig følte meg avvist sist jeg var der. Kan også ta med at jeg er stiv i nakken og ble i fjor sommer operert i høyre skulder for supraspinatussyndrom. Er det noe jeg kan gjøre selv? Har prøvd å massere forsiktig, men det gjør så vondt. Takker for svar 0 Siter
Gjest holahu Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 ''Har til tider så vondt at det svartner for meg og jeg blir nummen i hele kroppen og svetten renner av meg. I dag var pekefingeren nummen da jeg stod opp, og i løpet av dagen har også de andre fingrene "sovnet" og smertene er der fortsatt.'' Jeg hadde oppsøkt, fortrinnsvis en lege som tok meg litt på alvor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.