Gå til innhold

Skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert43

Traff en fyr i Januar, vi traff hverandre jevnlig frem til April, han ville ikke ha forpliktelser, men jeg involverte meg etter hvert følelsesmessig, derfor avsluttet han forholdet, da han mente følelser kompliserer.

Vi hadde dog heftig bra sex, så ingen enkel beslutning å ta, men kjente selv at jeg ikke kunne takle det.

Ikke hatt kontakt siden, med unntak av en mld jeg fikk fra ham en lørdagsnatt for noen uker siden, med kun et par bokstaver (han var nok ikke edru da), men mistenker at han ville si meg noe da.

Lot det ligge, for hadde da en greie med en annen.

Det med den andre tok slutt for et par uker siden.

Fikk plutselig mld fra han første sist uke, om at han hadde lyst til å møte meg igjen.

Jeg kjente at det hadde jeg også da, så han kom, vi hadde beste sexen ever, og en himla bra kjemi, pratet lett og masse humor.

Han er 5 år yngre, 38 og jeg er 43, begge har barn på samme alder, og han har opplevd en del som nok gjør ham redd for forpliktelser.

Jeg ville ikke mase, siden stemningen var så bra, så sitter nå og lurer på hvorfor i all verden han tok kontakt igjen, han kasta seg over meg når han kom inn døra, så kjemien er sterk.

Han vet via lange meldinger fra meg sist om hvordan jeg følte det at han var så distansert, at jeg ikke kunne ha det slik, skrev myyye om dette til ham da.

Det gjorde at han fikk panikk og valgte å avslutte, han følte nok at jeg presset ham litt da.

Kjenner at jeg fortsatt ikke kan takle et distansert sex-forhold, men usikker på hva jeg gjør. Himla vanskelig å bare spørre rett ut hva han vil nå, han burde jo skjønt tegninga sist for å si det mildt.

Tror kanskje han føler mer enn han vil innrømme, siden han tar kontakt igjen, men kan jo ikke presse det utav ham heller.

Jeg er nok litt utålmodig, kunne ellers latt ham få litt tid, men kjenner jeg bruker altfor mye tid på å vente og tenke på ham allerede.

Hva gjør man egentlig i en sånn situasjon??

Jeg ønsker å få vite når man skal treffes igjen, ikke bare ta det som det kommer, som tydelig er en manne-greie…..;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381798-skal-skal-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...