Gjest Stine200 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hallo Jeg er en kvinne på 20 år som har gått på p pillen lotte 28 nå i 3 mnd. så har jeg glemt og tatt pillen 2 ganger når jeg var på ferie og har hatt sammleie hver dag før og etter jeg glemte det, Og det var ca 2-3 uker siden, Og når jeg kom hjem fram ferien så merket jeg nå etter en stund etter et besøk av et familiemedlem som var gravid og sa hvordan hennes symptomer var og kjente meg kraftig igjenn i dem, Jeg føler ikke matlyst, og når jeg spiser noen matprodukter blir jeg kvalemen, får litt svarte småblødingner av og till i underlivet, i det siste har jeg vært veldig trøtt og slapp mot kveldstid, har fått unormale humørsvingninger og føler avogtil at magen er på en måte litt oppblåst, Kjenner også at noen dager etter jeg har urinert at det er en liten følelse som urinveisinfeksjon, kjenner jeg er litt øm rundt brystene. Men jeg går enda på p piller men lurer på om jeg kan muligens være gravid? Men jeg har tatt test nå og det er ca 1 og en halv uker siden jeg begynnte og føle de tingene, og har tatt graviditetstest av apoteket sin men den sto negativ på. har tatt 2. og evnt når kan jeg merke det ? er det får tidlig eller ? Men bør jeg slutte med en gang når jeg er i midten av brettet i tilfelle? vil helst vente men er jeg gravid så er jeg det De dagene jeg glemte pillen var i midten av brettet og i slutten 2 dager før menstrasjon. Lurer mest på om hvorfor jeg føler det og det viser negativt og hvor stor er sjangsen? siden jeg ikke har gått lenge på p piller. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381884-glemt-p-piller-muligens-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.