Gå til innhold

Overnatting og sengetøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mye man skal lure på

Dersom det har vært et barn på besøk som kun har sovet en natt i sengetøyet, så lar jeg neste barn sove i samme sengetøyet. (Selvfølgelig under forutsetning av at sengetøyet virker rent. )

Takk for svar. Håper jeg får mange flere tilbakemeldinger med samme svar, he, he.

Takk for svar. Håper jeg får mange flere tilbakemeldinger med samme svar, he, he.

Jeg er også spent på hva andre sier, har ikke lyst å endre praksisen min på dette området;-) Synes jeg i enkelte perioder vasker svært mye sengetøy - og enda flere_ store_ håndklær! (Jeg har mest besøk av ungdom og de dusjer mye, og har ikke helt skjønt konseptet med at håndklær kan brukes mer enn en gang...)

Jeg er ganske enig med frosken. De har jo som oftest undertøy på. Den største faren er kanskje lus, så du kan jo vaske putetrekket.

Eller du kan be de om ta med pute og sovepose.

Annonse

Gjest Shira :o)

En natt og det virker rent, så sover neste barn i det også. De ligger uansett i dobbeltsenga til guttungen, så jeg orker ikke bytte hele tiden.

En gutt som er her av og til, han har en bag han, der har han egen dyne og pute med sengetøy på. Jeg har sagt at han ikke må, men foreldrene har innført den bagen og flere er begynt, blir mindre vask da.

Vi har en kjempeordning. Syns jeg.. ;-))

Ungene stapper egen dyne og pute i en sånn stor IKEA-pose når de skal på overnatting, og tar med sammen med tannbørste og pyjamas. De som kommer til oss gjør det samme.

Voila - Mye mindre arbeid. Hvilket er deilig, for vi snakker om overnattingsgjester ca hver helg.

Vi har en kjempeordning. Syns jeg.. ;-))

Ungene stapper egen dyne og pute i en sånn stor IKEA-pose når de skal på overnatting, og tar med sammen med tannbørste og pyjamas. De som kommer til oss gjør det samme.

Voila - Mye mindre arbeid. Hvilket er deilig, for vi snakker om overnattingsgjester ca hver helg.

Sånn gjør vi det også.:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...