Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oppe ligger et barn og sover... inni meg er det en veldig uro...

Fant mail med sex-historier fra en annen kvinne til min mann. Han er ikke hjemme i dag. Det var mail fram og tilbake mellom de, og jeg vet de omgås i enkelte sammenhenger. Så nå har jeg bare lyst til å rope og skrike og hyle og kaste ting!!!

Jeg er så sint og trist og jævla forbanna!!!

Og oppe ligger et barn og sover...

Har liksom ingen å dele sånt med, vet ikke hvem det skulle ha vært... :,(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381917-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sjekket nærmere hvem dama er, om du ikke vet det alt. Er hun singel? Hvis ikke hadde jeg videresendt mailene til hennes partner.

Deretter hadde jeg ringt min mann, sagt at jeg fant mailene (og at jeg evnt videresendte dem) Og så hadde jeg bedt om en forklaring.

Hadde han blitt sint, eller nektet å snakke. Så hadde jeg gitt kort beskjed om at forholdet er over. Og begynt å tenke på barnet og meg selv. Uten å ta med ham i ligningen.

Men for meg er det kanskje enklere fordi jeg har vært igjennom prosessen før. Og erfart at det å gjøre noe med andres følelser ikke er mulig.

Du må i det minste ringe ham.

Først og fremst vil jeg si at jeg føler med deg, dette er ikke noen god situasjon. Uansett så kommer du gjennom det , uansett hvilken retning du velger å gå videre.

Dette er tillitsbrudd og en form for utroskap mot deg og deres forhold. Så vil tiden vise om det dreier seg om fysisk utroskap.

Du må snakke med ham, og du må regne med bortforklaringer og kanskje løgn. Så du må nok regne med å måtte være direkte og konfronterende .Mitt råd er å puste litt rolig, tenke gjennom hvordan du skal konfrontere han, hva du skal si og hva du skal kreve. Han vet ikke at du vet, og jeg ville ikke ringe han i oppkavet tilstand, men konfrontert ham ansikt til ansikt og sett hvordan han reagerte og fått første forklaring uten at han fikk tid å konstruere en bortforklaring.

Jeg hadde gjort noen søk for å finne ut hvem kvinnen er , men tror ikke jeg hadde giddet å konfrontere henne. Du er nok den som taper på det om forholdet ditt skulle ta slutt. Hun er ikke verdig å se din smerte hvis hun vet at han er gift, vet hun det ikke er hun også lurt av din mann.

Uansett; sender deg mine varmeste klemmer. Men vet av erfaring at du overlever dette selv om det er forferdelig vondt nå.

• 2 uker senere...

Først og fremst vil jeg si at jeg føler med deg, dette er ikke noen god situasjon. Uansett så kommer du gjennom det , uansett hvilken retning du velger å gå videre.

Dette er tillitsbrudd og en form for utroskap mot deg og deres forhold. Så vil tiden vise om det dreier seg om fysisk utroskap.

Du må snakke med ham, og du må regne med bortforklaringer og kanskje løgn. Så du må nok regne med å måtte være direkte og konfronterende .Mitt råd er å puste litt rolig, tenke gjennom hvordan du skal konfrontere han, hva du skal si og hva du skal kreve. Han vet ikke at du vet, og jeg ville ikke ringe han i oppkavet tilstand, men konfrontert ham ansikt til ansikt og sett hvordan han reagerte og fått første forklaring uten at han fikk tid å konstruere en bortforklaring.

Jeg hadde gjort noen søk for å finne ut hvem kvinnen er , men tror ikke jeg hadde giddet å konfrontere henne. Du er nok den som taper på det om forholdet ditt skulle ta slutt. Hun er ikke verdig å se din smerte hvis hun vet at han er gift, vet hun det ikke er hun også lurt av din mann.

Uansett; sender deg mine varmeste klemmer. Men vet av erfaring at du overlever dette selv om det er forferdelig vondt nå.

Takk for svar! Er ikke av typen som ringer og sender fyren på dør... Vi er i en dykkfase i forholdet akkurat nå, og kjenner jeg har problemer med å konfrontere han direkte.

Jeg vet av navn hvem hun er, og de omgås ellers. Tror ikke det har vært fysisk, men jeg lurer på hvorfor i alle dager han skulle gjøre dette...

Er dypt i tankeboksen enda, det tunge er også at jeg ikke føler jeg har noen å diskutere det med utenom... Men men

Klemmer tilbake :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...