Gå til innhold

Hvordan er det å ha en vagina?

Anbefalte innlegg

Gjest Maleturf
Skrevet

Er mann så har ikke peiling på Det. Er dere som har vagina fornøyd med det?

Gjest togli
Skrevet

Først kan du fortelle hvordan det er å ha en penis?

Gjest Maleturf
Skrevet

Den henger og slenger der nede. Er grei å ha når man skal tisse, og kose seg av og til.

Skrevet

Litt vanskelig å svare på hvordan det er å ha en siden jeg aldri ikke har hatt en, men jo takk, vi trives da sammen. Hvis det var det du lurte på.

Gjest togli
Skrevet

Den henger og slenger der nede. Er grei å ha når man skal tisse, og kose seg av og til.

Samme som vagina det (minus "henge og slenge") -så da har du igrunnen svart på spm selv ;)

Gjest Maleturf
Skrevet

Samme som vagina det (minus "henge og slenge") -så da har du igrunnen svart på spm selv ;)

Okay :)

Skrevet

Hehehe ;)

Skrevet

Jeg innbilder meg at det å hoppe opp og ned naken må føles underlig for en mann.. ;0)

Skrevet

Jeg innbilder meg at det å hoppe opp og ned naken må føles underlig for en mann.. ;0)

Kanskje likedan som det føles for oss å hoppe opp og ned naken (puppene) - iallefall når vi kommer over en viss alder og alt begynner å henge *hehe*

petter smart
Skrevet

Kanskje likedan som det føles for oss å hoppe opp og ned naken (puppene) - iallefall når vi kommer over en viss alder og alt begynner å henge *hehe*

Hvis det begynner å henge har du hoppet for lenge.....

Skrevet

Hvis det begynner å henge har du hoppet for lenge.....

Ah! Greit å vite slik at jeg kan være føre var :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...