Gå til innhold

Kjønnsvorter og masse utflod

Anbefalte innlegg

Gjest Jente16unormal

Heii! Jeg er en jente på 16 år med kjæreste som har fått kjønnsvorter, noe jeg synes er utrolig ekkelt og pinlig. Jeg går på p-piller, så vi har hatt ubeskyttet sex flere ganger, ja vi har trossalt vært sammen i over to år nå. Litt tidligere i år, før skolen sluttet var jeg på sykehuset i tr.heim og der fant de ut at min CRP ga utslag. Jeg hadde også forstoppelse. Kan dette ha en sammenheng, eller var det noe med hygiene? Isåfall er det virkelig ekkelt å ha slike vorter, jeg har ikke sagt noe til kjæresten min, jeg har ikke sagt noe til noen. Vortene hindrer meg i sexlivet og jeg tør ikke å la ham ta slik på meg lenger der nedentil. Når jeg kjenner etter selv, kjennes det ut som om vortene fortsetter inn i kjeden.... Kan det være form for kreft?.. Værsåsnill, håper på raskt svar da jeg ikke tør å gå til lege elr noen andre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382128-kj%C3%B8nnsvorter-og-masse-utflod/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

For det første,er kjønnsvorter smittsomt,du burde gå til legen,tross for at du ikke har lyst,der kan du få noe som man kan pensle på vortene.

''For det første,er kjønnsvorter smittsomt,du burde gå til legen,tross for at du ikke har lyst,der kan du få noe som man kan pensle på vortene.''

Det man pensler på (evt. fryser dem bort) hjelper jo bare for akkurat de vortene man tar der og da, viruset ligger jo like godt i kroppen og kan produsere nye vorter i lange baner. Det er kroppen selv som må få tid til å nedkjempe det rett og slett.

Persille1365381127

''For det første,er kjønnsvorter smittsomt,du burde gå til legen,tross for at du ikke har lyst,der kan du få noe som man kan pensle på vortene.''

Det man pensler på (evt. fryser dem bort) hjelper jo bare for akkurat de vortene man tar der og da, viruset ligger jo like godt i kroppen og kan produsere nye vorter i lange baner. Det er kroppen selv som må få tid til å nedkjempe det rett og slett.

Kan kroppen bekjempe det viruset da? Er ikke det noe man bærer med seg resten av livet..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...