Gå til innhold

Når seksuelle interesser endrer seg

Anbefalte innlegg

Gjest Richard G.

Jeg er en mann som nærmer seg de 40 som merker at mine seksuelle interesser har endret seg mye de siste årene. Tidligere var jeg glad i tradisjonell sex, og jeg var i overkant sjalu hvis min kjære var ute på byen eller lignende.

Sjalusien er totalt borte og jeg kjeder meg dersom vi har den tradisjonelle sexen. De hender at hun er med på min lek der en dildo er en "tredjemann", og dette er stort sett de eneste gangene jeg trives med sexen. Jeg drømmer om å involvere oss med andre menn, helst en eller to unge menn. Jeg tror heller ikke at jeg har noen problemer med å bare være tilskuer.

Jeg foreslo å trekke inn en ekstra mann for en del år siden, men fikk avslag. Jeg gnager etter å strekke våre grenser, men vet at dette ikke kommer til å skje.

Mange vil si at sex ikke er alt her i verden, men du verden hvor mye jeg tenker på det i løpet av en dag.

Jeg har vært flink og takket nei til noen spennende forslag fra kvinner/kollegaer på byen opp gjennom årene, men er usikker på om jeg greier å holde meg ved neste anledning.

De fleste av mine kamerater er single så jeg har ingen preferanser å se til når det kommer til samlivsbrudd. Jeg velger likevel å tro at forskjellig syn på sex har mye å si når to går fra hverandre, eller tar jeg feil? Hvordan takler andre det når de seksuelle lystene endrer seg såpass mye som de har gjort hos meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382158-n%C3%A5r-seksuelle-interesser-endrer-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

At de fleste kameratene dine er single er et faresignal. Er de mye på byen og skryter av kortvarige sexerobringer? Du har trolig latt deg påvirke av dem til å nedvurdere ditt eget ekteskap. Ta en personlig prat med dem, og du vil trolig oppdage at de innerst inne misunner deg som er i et fast forhold.

Det er mye spenstig dere kan foreta dere i sengen (eller helst utnfor) uten å trekke inn andre. Fokuser heller på det enn hvordan du skal gjennomføre et samlivsbrudd.

Annonse

Hvorfor er du så interessert i å få med en mann eller to til? Er det fordi du vil se din kone bli tatt av en annen eller er det fordi du vil bortpå en annen mann selv?

Du har ikke bare blitt opphengt i en fantasi som du er overbevist om at er det du drømmer om, men som står i fare for å bli en skikkelig fiasko? Jeg er temmelig sikker på at dersom du presser din kone til å bli med en trekant så vil ekteskapet deres gå mot en rask slutt.

Hvis det betyr så mye for deg å få oppleve dette seksuelt så får du gå fra din kone først.

petter smart

Slike fantasier kan fort bli en besettelse og det er stor sannsynlighet for at det ikke hadde fungert så bra i virkeligheten. Fordi det er blitt en besettelse anser du å få oppleve dette som langt viktigere enn det egentlig er. Du nedgraderer alt det fine med ekteskapet, alt som fungerer bra.

Sett opp en liste over alt du vil miste dersom ekteskapet ryker. For det er nok det som vil skje hvis du ikke fortrenger denne fantasien. Enten blir hun med på det og resultatet blir en katastrofe eller så blir hun lei av maset og går sin vei, evt går du din vei.

Husk også at dine seksuelle preferanser sannsynligvis vil endre seg også i framtiden og at dette da gjerne ikke er noen stor fantasi lenger.

Er det ingen andre seksuelle fantasier dere kan utforske, bare dere to?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...