Gå til innhold

Immun mot klamydiamedisin?

Anbefalte innlegg

Gjest undrende

Jeg er ei jente på 20 år i et fast forhold som i sommer fikk påvist klamydiainfeksjon. Jeg og kjæresten min fikk azitromax som skulle tas i engangsdose. Dette så ut til å fungere fint; symptomene forsvant og vi trodde vi var kurert. Vi venta likevel en måned før vi hadde sex igjen. For et par uker siden fikk jeg igjen de samme symptomene, og fikk på nytt påvist klamydia. Og igjen fikk vi azitromax. Kan det være at noen av oss er immun mot denne typen penicillin? Kan man få andre medisiner? Jeg har hørt om noen som fikk ery-max, men jeg vet at jeg reagerer med kvalme og oppkast av denne penicillinsorten.

Håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38216-immun-mot-klamydiamedisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undrende

Ehh... har typen din vært sammen med noen andre i mellomtiden ?

Nei, jeg er 100% sikker på at han ikke har vært sammen med noen andre i denne perioden. Vi testet oss ikke etter den første kuren, så det er vel heller trolig at en av oss ikke ble kurert da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...