Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lest en del om POCS, og er urolig for om jeg har det, eller om alt er normalt. Jeg føler meg ikke helt klar for å ta en gynekologisk undersøkelse, og spør derfor dere om noen har noen lignende opplevelser.

Jeg er 21 år og fikk min første menstruasjon relativt sent i en alder av 15 år. Siden dette har jeg hatt en nokså uregelmessig menstruasjon. Jeg går ikke på p-piller. Jeg har av og til fått menstruasjonen min regelmessig, eller kan det gå alt i fra 2 til 14 dager for sent. Enkelte ganger kan menstruasjonen utebli en måned, men dette skjer ikke ofte. Dette er veldig frustrerende. Derfor lurer jeg på om dette er normalt, eller om jeg burde uroe meg for POCS? Når jeg først menstruerer varer det mellom 3-7 dager, og blodet er som regel litt slimete de første dagene. Det er friskt blod. Vil det være lurt av meg å bruke p-piller for å kontrollere menstruasjonen?

Håper noen kan gi meg svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382171-uregelmessig-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...