Gjest Diamantboy Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Jeg har ikke blitt blind ennå. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ja det er greit synes jeg. Man kan gjerne onanere om man er i et forhold også. Selv onanerer jeg flere ganger i uken. Men jeg er da kvinnfolk, Og heller ikke blind, eller svaksynt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ja, det er selvfølgelig helt greit - men får du trøbbel med synet, så bør du slutte tvert! Da er du ille ute! 0 Siter
mrxx Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ikke nok med at du kan bli blind, men du får masse lange hår inni hånden også, så alle kan se hva du har gjort. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ikke nok med at du kan bli blind, men du får masse lange hår inni hånden også, så alle kan se hva du har gjort. Får man "jødenese" også? Kuuult... 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Ja det er greit synes jeg. Man kan gjerne onanere om man er i et forhold også. Selv onanerer jeg flere ganger i uken. Men jeg er da kvinnfolk, Og heller ikke blind, eller svaksynt. Ja,det er jo da man gjør det,fra man er 14-74 vil jeg tro? Man trenger vel ikke det om partneren tifredsitiller en ofte nok? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Du vet at det er hjernemasse du spruter ut? Så ikke bare blir du blind, du blir temmelig dum også etter hvert. 0 Siter
Gjest joda jens Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Ja,det er jo da man gjør det,fra man er 14-74 vil jeg tro? Man trenger vel ikke det om partneren tifredsitiller en ofte nok? ''Man trenger vel ikke det om partneren tifredsitiller en ofte nok?'' Å joda 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.