Gå til innhold

Solforbrenning av hud og kviser

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymgutt 16yearsøld

Hei. I starten av ferien var jeg på Mallorca. Og den femtete dagen solet jeg meg med en alt for gammel solkrem som ikke hadde mye effekt. Etter jeg hadde solet meg kjente det ut som om det svei i huden under huden på en måte. Dagen etter våknet jeg opp med noe som så ut som vabler/blemmer på stedene hvor jeg har pleid og ha kviser. Nemlig rundt nesen, i panna og på haka. Denne huden som ble forbrent flasset av. Eller det vil si jeg pelte vel av litt. Et par dager i etterkant ble jeg rosa på disse stedene. Og det ble bedre og bedre. Men nå, halvannen mnd. etter så er jeg veldig plaget med rødhet rundt nesen. I områdene jeg mistet huden. Og det er på en måte som om huden min går litt "innover" der. Dette plager meg veldig og jeg syns det ser fælt ut. Jeg har også veldig store porer der jeg mistet huden rund nesen. Så mitt spm. er; Hva kan hjelpe mot dette? Jeg har heller aldri vært plaget med kviser i pannen, men etter jeg mistet huden har det vært masse utvekt der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382358-solforbrenning-av-hud-og-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...