Gå til innhold

Naiv super

Gjest Bedratt det gjør vondt

Anbefalte innlegg

Sliter med å komme over utroskap.

Jeg har stolt på min ektemann slik at han har hatt min tillit til å feste med kompiser. Grunnet dårlig kollektivtransport har han sovet inne i byen hos en av kompisene.

Jeg har alltid sagt om han er utro er vårt forhold over, for det vil jeg ikke takle. Han fortalte at han hadde vært utro. Han var så lei seg og virket så oppriktig at jeg tilgav han. Men i ettertid ser jeg jo at han fortalte det fordi jeg fikk en infeksjon og skulle til gynekologen....Dessverre viste det seg at jeg fikk kjønnssykdom, som er nesten det samme som Clamydia men heter noe annet. Historien om utroskapen er heller ikke til å stole på, eller til å tro. Han fortalte at han var kjempefull og at de havnet på samme rom. Hun hjalp han når han kastet opp! Etterpå hadde nærmest penis falt inn i henne. Samleie varte maks et halvt minutt, senere sier han kanskje tre minutter. Han husker ingenting annet han kan fortelle meg. Hvor mange de var på fest, hvem hun var om noen andre kjente henne.

Det slo meg en dag han var ute på byen igjen at jeg stoler faktisk ikke på han. Jeg tror heller ikke på historien hans. Men dette er en mann som jeg aldri hadde trodd skulle være utro. Og jeg føler at vi er veldig glad i hverandre. Han er ikke en person jeg forbinder med løgner og bedrag i det hele tatt. Jeg har nå kryssforhørt han og han står på sin historie. Jeg sier jeg ikke tror på han. Og at jeg vil vite sannheten.

I utgangspunktet ønsker jeg ikke å gå ifra han, selv om jeg egentlig har samme mening som en skrev lenger ned her etter 15 års ekteskap. De har på en måte valgt når de har vært utro, og fyll er ingen unnskyldning.

Jeg vet ikke om jeg kan finne tilliten igjen, og hva gjør det meg til? Jo en kontrollerende bitch. Og det ønsker jeg ikke å være heller.

Det er så vondt.

Er det sånn i dag at vi har for mange fristelser og at vi egentig gir hverandre for stor tillit? Hadde Carl og Eli et lurt poeng i å ikke danse med andre, bare hverandre?

Jeg er redd for at jeg satser på han igjen også er han av de som roter rundt så snart de har sjansen og tror de ikke blir oppdaget. Så har jeg kastet bort enda flere år. Han sier at han ikke trenger å overnatte på noe som helst mer, han vil gladelig gjøre det for at vi skal være sammen. I utgangspunktet er det ikke et slikt forhold jeg ønsker, men jeg begynner å lure på om Eli og Carl har et poeng gitt.

Jeg krevde alle passord, men ventet et par dager før jeg krevde innsyn. Da hadde han også sladdet loggen til exdama og gud vet hva mer.

Sint og kvalm.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Etterpå hadde nærmest penis falt inn i henne.''

Han var så dritings at han spydde og samtidig så hard at penis bare smatt inn i henne sånn helt uten annen hjelp? Du tror ikke seriøst på den forklaringen der? Jeg hadde ikke trodd på det i ett sekund engang.

Men hva jeg hadde gjort vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374386
Del på andre sider

Logget meg inn på facebooken hans med passordet jeg krevde.

Avslørte at det var x-damen han hadde vært sammen med. Jeg chattet med henne og utgav meg som han.

Har følt at vi har jobbet med forholdet den siste tiden. Og dette og bedt han fortelle sannheten også har han bare stått på en løgn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374391
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å svare i slike tråder fordi sannheten alltid har minst to sider. Dessuten er det så mange variabler i mellommenneskelige forhold, for ikke å snakke om i kjæresteforhold.

Men dette....:

''Men i ettertid ser jeg jo at han fortalte det fordi jeg fikk en infeksjon og skulle til gynekologen....Dessverre viste det seg at jeg fikk kjønnssykdom, som er nesten det samme som Clamydia men heter noe annet. Historien om utroskapen er heller ikke til å stole på, eller til å tro. Han fortalte at han var kjempefull og at de havnet på samme rom. Hun hjalp han når han kastet opp! Etterpå hadde nærmest penis falt inn i henne. Samleie varte maks et halvt minutt, senere sier han kanskje tre minutter. Han husker ingenting annet han kan fortelle meg. Hvor mange de var på fest, hvem hun var om noen andre kjente henne.''

..virker neppe troverdig? Ei heller er "forklaringa" respektfull? Eller vitner om kjærlighet overfor deg?

Tenker kun høyt, og håper du har selvfølelse nok til å verdsette ditt egenverd.

I klartekst: Dump ham!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374403
Del på andre sider

''Etterpå hadde nærmest penis falt inn i henne.''

Han var så dritings at han spydde og samtidig så hard at penis bare smatt inn i henne sånn helt uten annen hjelp? Du tror ikke seriøst på den forklaringen der? Jeg hadde ikke trodd på det i ett sekund engang.

Men hva jeg hadde gjort vet jeg ikke.

Nei som du ser så fant jeg ut hva han hadde gjort. Da jeg utgav meg som han på facebook.

Jeg har nå best om sannheten disse dagene, det værste er ikke hva han har gjort men at han ikke har kunnet fortelle sannheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374462
Del på andre sider

Gjest guessing

Det er mye som tyder på at han i tillegg til å ha bedratt deg og påført deg en kjønnsykdom også har løyet om hvordan dette har foregått. Jeg forstår at du har det vondt. Men jeg kan dessverre ikke bidra med noe i forhold til hva du bør gjøre. Selv hadde jeg sendt fyren på dør og sittet igjen med et brustet hjerte. Jeg hadde ikke klart å leve med en slik mann og forsøkt stole på han, ikke klart det og med det fortsatt å lide. Kanskje trenger du tid for å kunne ta en avgjørelse i dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374485
Del på andre sider

Annonse

Logget meg inn på facebooken hans med passordet jeg krevde.

Avslørte at det var x-damen han hadde vært sammen med. Jeg chattet med henne og utgav meg som han.

Har følt at vi har jobbet med forholdet den siste tiden. Og dette og bedt han fortelle sannheten også har han bare stått på en løgn.

Da regner jeg med at du ikke er i tvil om hva du skal gjøre lenger.

Den type løgn ville for meg vært verre enn om det var litt sannhet i den opprinnelige forklaringen hans (selv om den var i drøyeste laget). Dette er mer enn et feiltrinn i fylla.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374556
Del på andre sider

Det er mye som tyder på at han i tillegg til å ha bedratt deg og påført deg en kjønnsykdom også har løyet om hvordan dette har foregått. Jeg forstår at du har det vondt. Men jeg kan dessverre ikke bidra med noe i forhold til hva du bør gjøre. Selv hadde jeg sendt fyren på dør og sittet igjen med et brustet hjerte. Jeg hadde ikke klart å leve med en slik mann og forsøkt stole på han, ikke klart det og med det fortsatt å lide. Kanskje trenger du tid for å kunne ta en avgjørelse i dette.

Kanskje.

Det jeg vet om skjedde i 2009. Men jeg fant ut av det nå. Vi har hatt det mye bedre de siste årene, og har en liten baby sammen. Jeg kjenner at jeg er litt lat på å flytte ut faktisk, og at vi kan gi det et år. Men at det nok må mirakler til for at det skal bli bedre.

Han har bare løyet og løyet og løyet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374710
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å svare i slike tråder fordi sannheten alltid har minst to sider. Dessuten er det så mange variabler i mellommenneskelige forhold, for ikke å snakke om i kjæresteforhold.

Men dette....:

''Men i ettertid ser jeg jo at han fortalte det fordi jeg fikk en infeksjon og skulle til gynekologen....Dessverre viste det seg at jeg fikk kjønnssykdom, som er nesten det samme som Clamydia men heter noe annet. Historien om utroskapen er heller ikke til å stole på, eller til å tro. Han fortalte at han var kjempefull og at de havnet på samme rom. Hun hjalp han når han kastet opp! Etterpå hadde nærmest penis falt inn i henne. Samleie varte maks et halvt minutt, senere sier han kanskje tre minutter. Han husker ingenting annet han kan fortelle meg. Hvor mange de var på fest, hvem hun var om noen andre kjente henne.''

..virker neppe troverdig? Ei heller er "forklaringa" respektfull? Eller vitner om kjærlighet overfor deg?

Tenker kun høyt, og håper du har selvfølelse nok til å verdsette ditt egenverd.

I klartekst: Dump ham!

Hei! Tror ingen forklaring på utroskap kan være så veldig respektfull. Men det viste seg jo at han løy ja.

Skal på familierådgivning i morgen.

Jeg gir det litt tid på å finne ut hva jeg gjør. Kjenner at jeg er litt lat på å flytte ut. Vi har en flott familie, og det skjedde i 2009. Men mulig jeg er naiv super.....Har også en liten baby i lag. Men jeg ser ikke hvordan jeg kan stole på han igjen. Men han aksepterer at det ikke blir noe mer overnatting på han borte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374711
Del på andre sider

Da regner jeg med at du ikke er i tvil om hva du skal gjøre lenger.

Den type løgn ville for meg vært verre enn om det var litt sannhet i den opprinnelige forklaringen hans (selv om den var i drøyeste laget). Dette er mer enn et feiltrinn i fylla.

''Da regner jeg med at du ikke er i tvil om hva du skal gjøre lenger.

Den type løgn ville for meg vært verre enn om det var litt sannhet i den opprinnelige forklaringen hans (selv om den var i drøyeste laget). Dette er mer enn et feiltrinn i fylla.''

Det var absolutt mer enn et feiltrinn i fylla. Det var et forhold ja. Eller de møttes fire ganger. Hun fikk vel nok når hun fikk han på kroken igjen så dumpet han. Det fryder meg litt da...

Jeg har alltid ment at jeg kommer til å gå ved utroskap. Men dette skjedde i 2009, og vi har hatt det mye bedre siden da. Og vi har en baby sammen. Men jeg ser faktisk ikke hvordan jeg skal kunne stole på han igjen. Overnatting er bannlyst fra nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374714
Del på andre sider

Annonse

Hei! Tror ingen forklaring på utroskap kan være så veldig respektfull. Men det viste seg jo at han løy ja.

Skal på familierådgivning i morgen.

Jeg gir det litt tid på å finne ut hva jeg gjør. Kjenner at jeg er litt lat på å flytte ut. Vi har en flott familie, og det skjedde i 2009. Men mulig jeg er naiv super.....Har også en liten baby i lag. Men jeg ser ikke hvordan jeg kan stole på han igjen. Men han aksepterer at det ikke blir noe mer overnatting på han borte.

''Hei! Tror ingen forklaring på utroskap kan være så veldig respektfull. Men det viste seg jo at han løy ja.''

Nei det er jeg heilt enig i! Men det er en smule meir "respektpullt" å være ærlig å si f.eks "Jeg blei veldig full og hadde sex med en annen, jeg angrer og beklager" enn den tåpelige historien han dro, som vitner om at han anser deg som en komplett idiot (sorry!).

''Jeg gir det litt tid på å finne ut hva jeg gjør. Kjenner at jeg er litt lat på å flytte ut. Vi har en flott familie, og det skjedde i 2009. Men mulig jeg er naiv super.....Har også en liten baby i lag. Men jeg ser ikke hvordan jeg kan stole på han igjen. Men han aksepterer at det ikke blir noe mer overnatting på han borte.''

Nå kommer du med nye opplysninger, jeg trodde det skjedde nylig, ei heller visste jeg om den flotte familien og babyen. (En bekreftelse på at jeg bør fortsette å holde meg borte fra samlivstråder).

Se bort fra mitt forrige råd om å dumpe ham, gå til familierådgivning, snakk sammen og jobb derfra.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374729
Del på andre sider

''Hei! Tror ingen forklaring på utroskap kan være så veldig respektfull. Men det viste seg jo at han løy ja.''

Nei det er jeg heilt enig i! Men det er en smule meir "respektpullt" å være ærlig å si f.eks "Jeg blei veldig full og hadde sex med en annen, jeg angrer og beklager" enn den tåpelige historien han dro, som vitner om at han anser deg som en komplett idiot (sorry!).

''Jeg gir det litt tid på å finne ut hva jeg gjør. Kjenner at jeg er litt lat på å flytte ut. Vi har en flott familie, og det skjedde i 2009. Men mulig jeg er naiv super.....Har også en liten baby i lag. Men jeg ser ikke hvordan jeg kan stole på han igjen. Men han aksepterer at det ikke blir noe mer overnatting på han borte.''

Nå kommer du med nye opplysninger, jeg trodde det skjedde nylig, ei heller visste jeg om den flotte familien og babyen. (En bekreftelse på at jeg bør fortsette å holde meg borte fra samlivstråder).

Se bort fra mitt forrige råd om å dumpe ham, gå til familierådgivning, snakk sammen og jobb derfra.

Oj, ''"respektpullt"'' skulle være "respektfullt"....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374730
Del på andre sider

''Da regner jeg med at du ikke er i tvil om hva du skal gjøre lenger.

Den type løgn ville for meg vært verre enn om det var litt sannhet i den opprinnelige forklaringen hans (selv om den var i drøyeste laget). Dette er mer enn et feiltrinn i fylla.''

Det var absolutt mer enn et feiltrinn i fylla. Det var et forhold ja. Eller de møttes fire ganger. Hun fikk vel nok når hun fikk han på kroken igjen så dumpet han. Det fryder meg litt da...

Jeg har alltid ment at jeg kommer til å gå ved utroskap. Men dette skjedde i 2009, og vi har hatt det mye bedre siden da. Og vi har en baby sammen. Men jeg ser faktisk ikke hvordan jeg skal kunne stole på han igjen. Overnatting er bannlyst fra nå.

OK, jeg trodde både hendelsen og avsløringen var nå nylig. Enig i at ting blir annerledes når dere har barn sammen.

Men han må akseptere at ting blir annerledes heretter, hvis du noen gang skal kunne stole på ham igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374756
Del på andre sider

Hm...tar det som et kompliment å bli kalt idiot på den måten. Et gullkorn å ta med til familierådgiveren ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382388-naiv-super/#findComment-3374861
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...