Gjest Nickløsheletida Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Unnskyld meg men disse gutta har guttefester hvor dama sitter hjemme. Trolig er de flere som puler rundt. Det var hit x-dama som min mann var utro med ble invitert. Og gud vet hvor mange flere han har vært på gjennom de festene der. Dersom jeg ikke hadde avslørt min mann, hadde jeg vært glad for en slik melding for å vite hvilkene typer fester det er. ''Unnskyld meg men disse gutta har guttefester hvor dama sitter hjemme. Trolig er de flere som puler rundt'' Det er ren gjetning fra din side. Er du aldri på jentefest? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ''Det der kommer det ikke noe godt ut av. Du bare garanterer at guttegjengen med damer tar hans parti og ikke ditt. Det vil bli utrolig pinlig for deg å treffe på dem senere. Du rammer bare deg selv på denne måten.'' Se mitt svar til Laban. Jeg synes ikke det blir pinlig i det hele tatt. Uansett hva han hadde gjort og hvor ille det var, så hadde dette blitt for dumt.... Hvis du ikke gjør noe med dette, annet enn å bestemme deg for å bli eller gå fra ham, så får du all sympatien. Gjør du det slik du tenker deg det, så er det trolig han som får mye av sympatien - noe som helt klart vil være en fordel for ham, og det motsatte for deg. Dere har også barn sammen, og barna skal skånes.... Hevnen din vil gå ut over dem på en eller annen måte en dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Du blir en klisjè Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ''Nå ramler du straks inn i kategorien "my psyko-ex bitch".'' Så det er psyko. Men å være en kameratgjeng som har guttefester hvor de trolig har seg flere av dem er ok? Og de støtter hverandre, gir hverandre alibi, og låner ut soverommet sitt. Ja da kan jeg godt være psyko. Se mitt svar til Laban. Du tipper over, du drar den for langt. Istedet for å gi deg sympati vil fok støtte ham. Du er skoleeksemplet på klisjè. Jeg ville satt pris på at du sa i fra til meg dersom jeg var i forhold med en av hans "kompiser" men da på en diskrè måte. Å drite ut typen din faller tilbake på deg, det er du som blir den psyko og "gale" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ''Nå ramler du straks inn i kategorien "my psyko-ex bitch".'' Så det er psyko. Men å være en kameratgjeng som har guttefester hvor de trolig har seg flere av dem er ok? Og de støtter hverandre, gir hverandre alibi, og låner ut soverommet sitt. Ja da kan jeg godt være psyko. Se mitt svar til Laban. Hvordan vet du at de gjør det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Uansett hva han hadde gjort og hvor ille det var, så hadde dette blitt for dumt.... Hvis du ikke gjør noe med dette, annet enn å bestemme deg for å bli eller gå fra ham, så får du all sympatien. Gjør du det slik du tenker deg det, så er det trolig han som får mye av sympatien - noe som helt klart vil være en fordel for ham, og det motsatte for deg. Dere har også barn sammen, og barna skal skånes.... Hevnen din vil gå ut over dem på en eller annen måte en dag. ''Uansett hva han hadde gjort og hvor ille det var, så hadde dette blitt for dumt.... Hvis du ikke gjør noe med dette, annet enn å bestemme deg for å bli eller gå fra ham, så får du all sympatien. Gjør du det slik du tenker deg det, så er det trolig han som får mye av sympatien - noe som helt klart vil være en fordel for ham, og det motsatte for deg.'' All sympatien? Dette er snakk om en guttegjeng som egentlig forlengst er for gamle til å drikke seg dritings hver gang de har fest. Og jeg har ingen kontakt med disse, så jeg har ingenting å tape. ''Dere har også barn sammen, og barna skal skånes.... Hevnen din vil gå ut over dem på en eller annen måte en dag.'' Det jeg ikke har gjort er å sende den meldingen enda. Hvordan mener du at den meldingen vil gå ut over de om det er det du mener? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan vet du at de gjør det? Jeg har hørt at det ene paret skal skilles nå fordi han har vært utro på disse festene. Jeg vet at den andre trolig har vært utro grunnet en kommentar dama kom med en gang, men vet ikke om det har med disse festene å gjøre. I tillegg nevnte mannen min at den tredje trolig kunne være i stand til å være det. Og siden jeg for tiden kan gange det min mann sier med 10 skjønner jeg hva han mener. Det er litt unormalt at folk som nærmer seg 40 har guttefester, drikker seg pære drita(det er det de gjør), og av og til inviterer jenter(hvor min mann var utro med den ene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Du tipper over, du drar den for langt. Istedet for å gi deg sympati vil fok støtte ham. Du er skoleeksemplet på klisjè. Jeg ville satt pris på at du sa i fra til meg dersom jeg var i forhold med en av hans "kompiser" men da på en diskrè måte. Å drite ut typen din faller tilbake på deg, det er du som blir den psyko og "gale" Synes du jeg driter ut typen min i det forslaget til melding? Dersom jeg skal fortelle de damene det diskre må jeg ringe de. Og jeg kjenner de knapt. Hvorfor er den fellesmeldingen så gal? Jeg sender den som PM, ikke som vegginnlegg. Jeg skjønner vist ikke hvorfor den meldingen skal være så gal?+ Så fint om du klarer å forklare det så jeg skjønner. Og jeg har lite med disse folkene å gjøre, så jeg føler ikke at jeg har noe å tape, de kan bare ha sympati med hvem de vil. Mannen min har vist allerede fått sympatien deres. De har invitert x-damen til festen, vist nok var hun eneste damen den kvelden, og de brukte soverommet til ene kompisen. Også var hun med neste gang de møttes i byen på fest og de pulte på ny igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Uansett hva han hadde gjort og hvor ille det var, så hadde dette blitt for dumt.... Hvis du ikke gjør noe med dette, annet enn å bestemme deg for å bli eller gå fra ham, så får du all sympatien. Gjør du det slik du tenker deg det, så er det trolig han som får mye av sympatien - noe som helt klart vil være en fordel for ham, og det motsatte for deg. Dere har også barn sammen, og barna skal skånes.... Hevnen din vil gå ut over dem på en eller annen måte en dag. Den meldingen har jeg forøvrig tenkt å sende som PM, slik at kun de guttene med dame får den. Ikke på veggen, lurer litt på om det er det folk tror her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ''Uansett hva han hadde gjort og hvor ille det var, så hadde dette blitt for dumt.... Hvis du ikke gjør noe med dette, annet enn å bestemme deg for å bli eller gå fra ham, så får du all sympatien. Gjør du det slik du tenker deg det, så er det trolig han som får mye av sympatien - noe som helt klart vil være en fordel for ham, og det motsatte for deg.'' All sympatien? Dette er snakk om en guttegjeng som egentlig forlengst er for gamle til å drikke seg dritings hver gang de har fest. Og jeg har ingen kontakt med disse, så jeg har ingenting å tape. ''Dere har også barn sammen, og barna skal skånes.... Hevnen din vil gå ut over dem på en eller annen måte en dag.'' Det jeg ikke har gjort er å sende den meldingen enda. Hvordan mener du at den meldingen vil gå ut over de om det er det du mener? ''All sympatien? Dette er snakk om en guttegjeng som egentlig forlengst er for gamle til å drikke seg dritings hver gang de har fest. Og jeg har ingen kontakt med disse, så jeg har ingenting å tape.'' Men hva er poenget? Det eneste du oppnår er at de oppfatter deg som helt sprø.... ''Det jeg ikke har gjort er å sende den meldingen enda. Hvordan mener du at den meldingen vil gå ut over de om det er det du mener?'' Faren din barna dine vil garantert bli forbanna over en slik hevngjerrig måte å oppføre seg på... og du vet aldri om han vil fortelle dette til barna deres når de er gamle nok til å forstå.... Er det noe jeg er stolt over, så er det at jeg ALDRI har sagt noe stygt om mine barns pappa selv om vi er skilt. Når barn får vite stygge ting om sin mor eller far, så tar de det veldig personlig....og sånt gjør vondt for et barnehjerte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hva er vitsen med innleggene dine når du alt har bestemt deg og ikke lytter til et eneste svar du får? Jeg lytter jo men er ikke overbevist. Også blir det litt vanskelig å skjønne om folk mener hevn generelt eller den meldingen. Og om de tror jeg har tenkt til å publisere den for alle, men hadde tenkt å sende som PM: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg har hørt at det ene paret skal skilles nå fordi han har vært utro på disse festene. Jeg vet at den andre trolig har vært utro grunnet en kommentar dama kom med en gang, men vet ikke om det har med disse festene å gjøre. I tillegg nevnte mannen min at den tredje trolig kunne være i stand til å være det. Og siden jeg for tiden kan gange det min mann sier med 10 skjønner jeg hva han mener. Det er litt unormalt at folk som nærmer seg 40 har guttefester, drikker seg pære drita(det er det de gjør), og av og til inviterer jenter(hvor min mann var utro med den ene. Jo, det høres jo ikke bra ut - men det er ikke din jobb å "rydde opp i dette". Jeg tipper de andre damene kjenner saken også..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ''All sympatien? Dette er snakk om en guttegjeng som egentlig forlengst er for gamle til å drikke seg dritings hver gang de har fest. Og jeg har ingen kontakt med disse, så jeg har ingenting å tape.'' Men hva er poenget? Det eneste du oppnår er at de oppfatter deg som helt sprø.... ''Det jeg ikke har gjort er å sende den meldingen enda. Hvordan mener du at den meldingen vil gå ut over de om det er det du mener?'' Faren din barna dine vil garantert bli forbanna over en slik hevngjerrig måte å oppføre seg på... og du vet aldri om han vil fortelle dette til barna deres når de er gamle nok til å forstå.... Er det noe jeg er stolt over, så er det at jeg ALDRI har sagt noe stygt om mine barns pappa selv om vi er skilt. Når barn får vite stygge ting om sin mor eller far, så tar de det veldig personlig....og sånt gjør vondt for et barnehjerte. Mener du at det er så stygt gjort å sende den som PM? Etter at han har gjort dette på disse festene to ganger. Han påstår at de andre ikke vet. Men jeg synes det er litt merkelig i en liten leilighet ja... Jeg kan ikke forestille meg at det er noe å fortelle barna våre en gang i forhold til det han har gjort. Bedratt og løyet bak min rygg så det holdt. Smittet meg en kjønnssykdom osv. Og jeg synes faktisk det må være greit at disse gutta får en melding om at den festekulturen de har får slike konsekvenser. Beklager men jeg skjønner vist ikke dette..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Den meldingen har jeg forøvrig tenkt å sende som PM, slik at kun de guttene med dame får den. Ikke på veggen, lurer litt på om det er det folk tror her. Jeg ville uansett ikke gjort det.... du vil bare bli sett på som "rar" og "psyko"...... tror det vil gå ut over ditt rykte.. dessverre :/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jo, det høres jo ikke bra ut - men det er ikke din jobb å "rydde opp i dette". Jeg tipper de andre damene kjenner saken også..... ''Jo, det høres jo ikke bra ut - men det er ikke din jobb å "rydde opp i dette". Jeg tipper de andre damene kjenner saken også.....'' For meg ble jeg kjent med saken litt sent. Hvorfor kan man ikke si fra hvilke konsekvenser det får, og gjøre de andre oppmerksom på hvilke konsekvenser det får for vårt forhold? Jeg synes faktisk det gir andre folk en sjanse til å tenke seg om, og ikke gå i samme fella og få forholdet sitt ødelagt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg ville uansett ikke gjort det.... du vil bare bli sett på som "rar" og "psyko"...... tror det vil gå ut over ditt rykte.. dessverre :/ Jeg bryr meg ikke om rykte blant disse. Jeg har ingen kontakt med de. Det de gjør er langt værre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg ville uansett ikke gjort det.... du vil bare bli sett på som "rar" og "psyko"...... tror det vil gå ut over ditt rykte.. dessverre :/ Fatter ikke at dette ville få meg til å fremstå som psyko. Alle gutta kjenner sannsynligvis til hva som skjer, og det er det som er problemet de dekker og skjuler for hverandre og synes livet er flott så lenge de ikke blir avslørt. Jeg har totalt mistet tilliten til min mann, det er det jeg sitter igjen med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mener du at det er så stygt gjort å sende den som PM? Etter at han har gjort dette på disse festene to ganger. Han påstår at de andre ikke vet. Men jeg synes det er litt merkelig i en liten leilighet ja... Jeg kan ikke forestille meg at det er noe å fortelle barna våre en gang i forhold til det han har gjort. Bedratt og løyet bak min rygg så det holdt. Smittet meg en kjønnssykdom osv. Og jeg synes faktisk det må være greit at disse gutta får en melding om at den festekulturen de har får slike konsekvenser. Beklager men jeg skjønner vist ikke dette..... ''Mener du at det er så stygt gjort å sende den som PM? Etter at han har gjort dette på disse festene to ganger. Han påstår at de andre ikke vet. Men jeg synes det er litt merkelig i en liten leilighet ja...'' Stygt gjort vet jeg ikke om jeg tenker at det er siden det er PM, men jeg er sikker på at de vil se på deg som psyko om du gjør det. Er redd det vil slå tilbake på deg selv.... ''Jeg kan ikke forestille meg at det er noe å fortelle barna våre en gang i forhold til det han har gjort. Bedratt og løyet bak min rygg så det holdt. Smittet meg en kjønnssykdom osv. Og jeg synes faktisk det må være greit at disse gutta får en melding om at den festekulturen de har får slike konsekvenser.'' Barna vil kanskje en dag lure på hvorfor dere ikke ville være kjærester mer.. og da vet du ikke hva faren deres vil si om deg hvis han er sinna på hevnen din.... Jeg skjønner du vil ha hevn, men tror du gjør lurest i å bare bestemme deg for å gå (om det er det du vil..). Dette er sikkert ikke PK å si, men hadde jeg vært i ditt sted, og jeg ikke var altfor redd for å miste samboeren, så hadde jeg valgt å være utro selv - så var vi skuls 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg ville uansett ikke gjort det.... du vil bare bli sett på som "rar" og "psyko"...... tror det vil gå ut over ditt rykte.. dessverre :/ Hva om jeg ringer en eller to av damene for å høre med dem om de har inntrykk av det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mener du at det er så stygt gjort å sende den som PM? Etter at han har gjort dette på disse festene to ganger. Han påstår at de andre ikke vet. Men jeg synes det er litt merkelig i en liten leilighet ja... Jeg kan ikke forestille meg at det er noe å fortelle barna våre en gang i forhold til det han har gjort. Bedratt og løyet bak min rygg så det holdt. Smittet meg en kjønnssykdom osv. Og jeg synes faktisk det må være greit at disse gutta får en melding om at den festekulturen de har får slike konsekvenser. Beklager men jeg skjønner vist ikke dette..... ''Og jeg synes faktisk det må være greit at disse gutta får en melding om at den festekulturen de har får slike konsekvenser'' Du forsøker faktisk og ta i fra mannen din ansvaret og driver med skylddeling. Du skylder på de andre gutta og på festekulturen, men det er mannen din som har vært utro. De andre har ikke noe ansvar for dette. Mannen din har ikke vært utro pga. festekulturen, men fordi han ikke greide å holde pikken sin innenfor buksesmekken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bedratt det gjør vondt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ''Mener du at det er så stygt gjort å sende den som PM? Etter at han har gjort dette på disse festene to ganger. Han påstår at de andre ikke vet. Men jeg synes det er litt merkelig i en liten leilighet ja...'' Stygt gjort vet jeg ikke om jeg tenker at det er siden det er PM, men jeg er sikker på at de vil se på deg som psyko om du gjør det. Er redd det vil slå tilbake på deg selv.... ''Jeg kan ikke forestille meg at det er noe å fortelle barna våre en gang i forhold til det han har gjort. Bedratt og løyet bak min rygg så det holdt. Smittet meg en kjønnssykdom osv. Og jeg synes faktisk det må være greit at disse gutta får en melding om at den festekulturen de har får slike konsekvenser.'' Barna vil kanskje en dag lure på hvorfor dere ikke ville være kjærester mer.. og da vet du ikke hva faren deres vil si om deg hvis han er sinna på hevnen din.... Jeg skjønner du vil ha hevn, men tror du gjør lurest i å bare bestemme deg for å gå (om det er det du vil..). Dette er sikkert ikke PK å si, men hadde jeg vært i ditt sted, og jeg ikke var altfor redd for å miste samboeren, så hadde jeg valgt å være utro selv - så var vi skuls Så å være utro selv er greit, men ikke å sende en liten PM? Skjønner meg ikke på verden jeg *klør meg i hue* Det er så lett å si at man skal gå, men det er ikke så lett når man har en liten baby og ellers en flott familie og jeg er glad i han. I alle fall i den fyren jeg trodde han var. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382409-hevne-utroskap/page/2/#findComment-3374902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.