Gå til innhold

Sår i skrittet. Vennligst svar.

Anbefalte innlegg

Noen forslag til løsning på et problem jeg har hatt siden ferien. Er plaget med at jeg er sår i skrittet og det er rødt rundt pungen.

Det skyldes at jeg var på ferie i Hellas og glemte å ta med shorts så jeg gikk i en litt for trang jeans til jeg fikk kjøpt en. Ikke heldig i den varmen.

Har brukt talkum i to uker, men ser ikke ut som det blir noe bedre. Er kun litt mer behagelig å gå når jeg bruker det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382466-s%C3%A5r-i-skrittet-vennligst-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et sikkerstikk når det gjelder babyer med bleieutslett er potetmel i alle fall. :o) Klapp forsiktig på et godt lag potetmel og se om det ikke funker, er mye bedre enn talkum.

Takk skal prøve det potetmel. Kanskje bedre enn kortison og sink salve. Ei annnen jente foreslo talkum så derfor jeg brukte det :)

Gjest Elextra

Takk skal prøve det potetmel. Kanskje bedre enn kortison og sink salve. Ei annnen jente foreslo talkum så derfor jeg brukte det :)

Et annet sikkerstikk ved bleieutslett er salven Inotyol, som fås på apoteket. Den er noe ordentlig kliss, men virkningen er suveren. Verd å prøve kanskje?

Annonse

Gjest Elextra

Et annet sikkerstikk ved bleieutslett er salven Inotyol, som fås på apoteket. Den er noe ordentlig kliss, men virkningen er suveren. Verd å prøve kanskje?

Mente egentlig ikke bleieutslett, men sårhet, som antakelig likner sårheten du har.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...