Gå til innhold

kreft i tarmen

Anbefalte innlegg

hei,jente på 21 år..har vært plaget med slim i avføring i 1 og et halvt år nå..alle prøver er normale cal prøve og skjulte blødninger,også vanlige blodprøver..sykehuse vill ikke ha meg inn med kamera undersøkelse for de mener det ikke er noe .. det som bekymrer meg nå er at jeg stakk fingeren inn i endetarmen for å kjenne etter kul,da slim fra kreft kommer langt nede i tarmen.. når nesten hele lang fingern er oppi kjenner jeg en stor kul,eller noe som blokkere som begynner framme mot livmoren og kan dra fingeren rundt nesten hele kulen.. men kjenner ikke enden på den oppover..er dette en svults elr den andre lukkemuskelen?er så redd nå.. er gravid i 9 uke nå og avføringen er akkurat som nårmal i fasthet str osv..untatt slimet da,har sett to ganger nå litt friskt blod,hva er denne kulen,"veggen"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382662-kreft-i-tarmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...