jenta på 21 Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Hei. Jeg er veldig bekymret. Utfloden min er ikke som den skal. Den er klumpete med en gul/grønn farge (lukter ikke). Hva kan dette være? Jeg har vært hos legen å sjekket meg, men der fant de ingenting. MEN, jeg klarer ikke å slå meg til ro med det. Kan det være skjedekatarr? Jeg trenger svar, FORT. Er jeg alvorlig syk. J. 21 0 Siter
Monster4life Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Imens du venter på svar fra kyndige... Uten at jeg kan påberope meg utflodsekspert så ser jeg at ofte i sånne sammenhenger så kan det finnes svar i å f.eks google "utflod" osv. Det er utrolig mye informasjon å finne på internett. However. det er også mye feilinformasjon.. for hvert riktige svar kan man kanskje regne 15 feil svar Aller best er en konsultasjon med lege/gynekolog, men igjen..mitt beste råd nå er å søke litt å lese litt.. Gjerne på "skikkelige" websider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.