Gjest desperat Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Jeg har hatt et problem som nå begynner å gjöre meg ganske desperat. Problemet er at eg har problemer med å holde penisen stiv igjennom hele samleiet. Dette begynte for ca. 18 mnd. og min kone og jeg har snakket en del om dette. Har ikke hatt noen sydom "der nede" og det mangler ikke noe på kåtskapen min. Bare dette at den blir stiv en stund, men så etter 10 min. detter den ned. Og da kommer tankene om dette. Tankene går hele tiden til: Må få den stiv igjen!! Ellers har jeg og min kone et normalt seksual liv. Og vi har det godt sammen. Jeg er 34 år,röyker(uffja) og lever normalt liv. Håper på svar som kan komme meg ut av dette På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38273-impotenseller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Impotent, nei. Ikke når penis står sammenhengende i 10 minutter. Det er egentlig 3 ganger lengre enn et gjennomsnittlig samleie varer. Så om du hadde vært av den egositiske typen, hadde du godt rukket å gjennomføre et samleie på den tiden. Men du og din kone stiller større krav til seksuallivet enn at en seanse skal vare mer enn 10 minutter. En blomst til dere for det! Det det du/dere kan gjøre er at du trekker deg ut når du merker at penis begynner å dale. Da kan du i steden stimulere henne på andre måter. Gjør noe som holder hennes spenning og tenning ved like, kanskje du til og med kan gjøre at hun når opp i de høyere sfærer. Om hun får en orgasme, ikke stopp med det … Bruk fingre, eller en massasjestav/dildo. På den måten får hun fortsatt følelsen av å være fylt opp og du eller hun kan samtidig stimulere klitoris. Sørg for at du får topp stimulering selv også. Å kjenne, se og høre henne nyte er ikke noe dumt utgangspunkt, det gjør at de fleste menn igjen tenner. Du kan også være med på å legge til stimuli når du merker at det begynner å dale. Onaner og kos deg med deg selv, eller la henne utføre oralsex på deg. Det er faktisk helt normalt å ha stor glede av oralsex, for begge parter, selv om penis er slapp. Da har den også en tendens til igjen å vekkes til live. Men ikke stress med det. Om den ikke står igjen før morgenen etter, så benytt anledningen da. Om du ønsker tips om et hjelpemiddel, så kan en penisring være med på å holde blodet i penis. Det er en elastisk ring som tres ned på penisroten etter at du har fått ereksjon. Mange menn opplever at penisringen blir for stram under ejakulering. Det kan derfor være lurt å fjerne den før orgasmen. Slapp av og nyt hverandre, det er det viktigste. Lek er adskillig viktigere enn å drive inn/ut-aktiviteter i lengere tid. Det finnes så uendelig mange måter å leke på. Lykke til og kos dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38273-impotenseller/#findComment-145003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midre_desperat Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Impotent, nei. Ikke når penis står sammenhengende i 10 minutter. Det er egentlig 3 ganger lengre enn et gjennomsnittlig samleie varer. Så om du hadde vært av den egositiske typen, hadde du godt rukket å gjennomføre et samleie på den tiden. Men du og din kone stiller større krav til seksuallivet enn at en seanse skal vare mer enn 10 minutter. En blomst til dere for det! Det det du/dere kan gjøre er at du trekker deg ut når du merker at penis begynner å dale. Da kan du i steden stimulere henne på andre måter. Gjør noe som holder hennes spenning og tenning ved like, kanskje du til og med kan gjøre at hun når opp i de høyere sfærer. Om hun får en orgasme, ikke stopp med det … Bruk fingre, eller en massasjestav/dildo. På den måten får hun fortsatt følelsen av å være fylt opp og du eller hun kan samtidig stimulere klitoris. Sørg for at du får topp stimulering selv også. Å kjenne, se og høre henne nyte er ikke noe dumt utgangspunkt, det gjør at de fleste menn igjen tenner. Du kan også være med på å legge til stimuli når du merker at det begynner å dale. Onaner og kos deg med deg selv, eller la henne utføre oralsex på deg. Det er faktisk helt normalt å ha stor glede av oralsex, for begge parter, selv om penis er slapp. Da har den også en tendens til igjen å vekkes til live. Men ikke stress med det. Om den ikke står igjen før morgenen etter, så benytt anledningen da. Om du ønsker tips om et hjelpemiddel, så kan en penisring være med på å holde blodet i penis. Det er en elastisk ring som tres ned på penisroten etter at du har fått ereksjon. Mange menn opplever at penisringen blir for stram under ejakulering. Det kan derfor være lurt å fjerne den før orgasmen. Slapp av og nyt hverandre, det er det viktigste. Lek er adskillig viktigere enn å drive inn/ut-aktiviteter i lengere tid. Det finnes så uendelig mange måter å leke på. Lykke til og kos dere! Vil med dette få takke deg for et veldig godt og seriöst svar Dette letter "presset" på meg en del. Og må si meg enig i det du skriver. Men for oss (min kone og meg) betyr sexakten veldig mye.... og leke er noe man absolutt bör gjöre...og ikke bare inn/ut hele tiden. Men for meg som mann må jeg si at jeg kunne tenke meg å gjöre inn/ut flere timer...men da hadde vel stellet blitt helt ödelagt til slutt. Men som sagt tusen takk for raskt,godt og seriöst svar ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38273-impotenseller/#findComment-145145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.